Vyhlásené obstarávanie

Pracovné a ochranné odevy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 540 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18100000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. December 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Pracovné a ochranné odevy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky s názvom "Pracovné a ochranné odevy" je dodávka tovaru - pracovných a ochranných odevov pre potreby zamestnancov obstarávateľa v rámci plnenia povinnosti obstarávateľa v zmysle ust. zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytovať zamestnancom potrebné účinné osobné ochranné pracovné prostriedky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").. Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 1 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - tričká a vesty" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Tričko s vysokou viditeľnosťou: 20.000 ks 2. Vesta s vysokou viditeľnosťou S - L: 12.000 ks 3. Vesta s vysokou viditeľnosťou XL - 3XL: 6.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 2 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - nohavice a blúzy" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou letné: 1.420 ks 2. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou letné: 13.500 ks 3. Nohavice s vysokou viditeľnosťou dámske s náprsenkou a zateplením: 1.240 ks 4. Nohavice s vysokou viditeľnosťou pánske s náprsenkou a zateplením: 10.000 ks 5. Blúza s vysokou viditeľnosťou dámska: 1.500 ks 6. Blúza s vysokou viditeľnosťou pánska: 13.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 3 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 3 - Pracovné a ochranné odevy s vysokou viditeľnosťou - kabáty a plášte" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát s vysokou viditeľnosťou krátky s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu: 1.800 ks 2. Kabát s vysokou viditeľnosťou dlhý s odnímateľnou otepľovacou vložkou a návlekom na nohavice proti dažďu: 10.000 ks 3. Plášť s vysokou viditeľnosťou s kapucňou: 7.830 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 4 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 4 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie I v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Odev modrý dámsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza): 1.005 sup 2. Odev modrý pánsky (nohavice s náprsenkou letné, blúza): 11.410 sup 3. Nohavice modré dámske s náprsenkou a zateplením: 605 ks 4. Nohavice modré pánske s náprsenkou a zateplením: 6.300 ks 5. Odev kanalizačný: 205 sup Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 5 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 5 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie II v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát modrý 3/4 s odnímateľnou otepľovacou vložkou: 4.790 ks 2. Plášť 3/4 s kapucňou: 385 ks 3. Plášť dlhý s kapucňou: 230 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 6 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 6 - Pracovné a ochranné odevy spadajúce do kategórie III v zmysle Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/425" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Kabát s vysokou viditeľnosťou antistatický so zateplením pre tankovanie pohonných látok: 30 ks 2. Odev antistatický s nehorľavou úpravou - kombinéza: 50 ks 3. Odev hutnícky: 1.045 sup 4. Odev pre pilčíkov: 1.425 sup 5. Odev pre práce s kyselinami, zásadami a nátermi: 2.025 ks 6. Odev pre práce s chemickými látkami - jednorazový: 1.000 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 7 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 7 - Tričká, nohavice, blúzy, plášte a zástery" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Tričko biele letné, krátky rukáv: 560 ks 2. Tričko oranžové letné, krátky rukáv: 26.045 ks 3. Nohavice biele dámske: 215 ks 4. Nohavice biele pánske: 70 ks 5. Blúza biela kuchárska dámska, krátky rukáv: 5 ks 6. Blúza biela kuchárska: 30 ks 7. Plášť dámsky modrý, krátky rukáv: 25 ks 8. Plášť dámsky biely, krátky rukáv: 20 ks 9. Plášť dámsky biely: 55 ks 10. Plášť pánsky biely: 15 ks 11. Plášť dámsky modrý: 275 ks 12. Plášť pánsky modrý: 340 ks 13. Zástera dámska šatová: 50 ks 14. Zástera kuchárska: 110 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 8 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 8 - Termobielizeň" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Termomielizeň: 8.085 ks 2. Termoponožky: 42.975 pár Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.Predmetom samostatnej časti č. 9 predmetu zákazky "Pracovné a ochranné odevy - Časť 9 - Ostatné textilné výrobky" je dodávka tovaru - osobných ochranných prostriedkov: 1. Pás ľadvinový: 5.480 ks 2. Čiapka zimná ušianka: 12.000 ks 3. Čiapka zimná z fleece materiálu: 6.000 ks 4. Kukla pletená pod prilbu zimná: 5.000 ks 5. Čiapka pod prilbu: 7.000 ks 6. Čiapka so šiltom letná: 20.000 ks 7. Čiapka biela kuchárska: 50 ks 8. Čelenka kuchárska: 10 ks 9. Šatka trojuholníková biela: 50 ks 10. Klobúk rybársky: 1.560 ks Podrobný opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. V súlade s ust. § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní, v nadväznosti na § 20 ods. 7 písm. d) a § 20 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať kombináciou písomnej formy prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO ver. 18.0 (ďalej ako IS EVO) (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní a písomnej formy prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa je totožný s momentom ich fyzického prevzatia adresátom, ak osobitné predpisy neustanovujú inak (fikcia doručenia). S ohľadom na obmedzený počet znakov, podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií kombináciou písomnej formy prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO a písomnej formy prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa sú uvedené v súťažných podkladoch (najmä Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 2., bod 2.4 súťažných podkladov, Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 10. súťažných podkladov a Kapitola A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 20. súťažných podkladov). 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433942). Obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené obsahom súťažných podkladov. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.