Zvýšenie kvality služieb Portálu Finančnej Správy (PFS) pre občanov a podnikateľov
Predmetom zákazky sú služby, prostredníctvom ktorých bude vytvorený a implementovaný nový informačný systém (ďalej aj IS) Finančného riaditeľstva SR. Účelom IS bude zabezpečovať novú funkcionalitu poskytovanú cez aplikačné služby pre Portál finančnej správy (ďalej aj PFS) so zameraním na lepšie využívania dát. S ohľadom na cieľ riešenia - zvýšiť kvalitu služieb PFS pre občanov a podnikateľov bude nový IS orientovaný na zlepšenie funkcionality s pozitívnym dopadom na rozhodovanie na základe údajov, sprístupnenie nových dostupných údajov na analytické spracovanie, vytvorenie nových analytických modelov použiteľných na podporu rozhodovania a sprístupnenie výsledkov (dáta, riešenie) vo forme otvorených údajov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky sú služby, prostredníctvom ktorých bude vytvorený a implementovaný nový informačný systém (ďalej aj IS) Finančného riaditeľstva SR. Účelom IS bude zabezpečovať novú funkcionalitu poskytovanú cez aplikačné služby pre Portál finančnej správy (ďalej aj PFS) so zameraním na lepšie využívania dát. S ohľadom na cieľ riešenia - zvýšiť kvalitu služieb PFS pre občanov a podnikateľov bude nový IS orientovaný na zlepšenie funkcionality s pozitívnym dopadom na rozhodovanie na základe údajov, sprístupnenie nových dostupných údajov na analytické spracovanie, vytvorenie nových analytických modelov použiteľných na podporu rozhodovania a sprístupnenie výsledkov (dáta, riešenie) vo forme otvorených údajov. Predmet zákazky musí byť realizovaný v minimálnom rozsahu schválenej Štúdie uskutočniteľnosti Zvýšenie kvality služieb Portálu Finančnej Správy (PFS) pre občanov a podnikateľov, ktorá je dostupná na adrese: https://metais.vicepremier.gov.sk/detail/Projekt/ef5fcc72-def5-414a-95db-0c347107508d/cimaster?tab=basicForm., a to v rámci implementácie dopytovo orientovaného projektu Zvýšenie kvality služieb Portálu Finančnej Správy (PFS) pre občanov a podnikateľov s kódom ITMS2014+: 311071ACL3 financovaného z Prioritnej osi 7 operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 (ďalej len OP II) na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len Zmluva o poskytnutí NFP), ktorá nadobudla účinnosť dňa 14.01.2021 (link: https://crz.gov.sk/zmluva/5410314/). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Prihlásiť sa do zákazky, d) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári Oznámenia o vyhlásení VO limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Oznámenia uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Oznámenia uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2. Zábezpeka: Vyžaduje sa 100 000,00 EUR, ďalšie informácie ohľadne zábezpeky sú uvedené v SP 3. Verejný obstarávateľ pri zadávaní predmetnej zákazky použije postup nadlimitnej reverznej verejnej súťaže, podľa § 66 ods. 7 ZVO pričom vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.