Vyhlásené obstarávanie

Monitoring zložiek životného prostredia diaľnice D1 Hubová - Ivachnová, biota


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
158 493,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71313450-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
19. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
30. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je systém Josephine na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/14098/summary.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie podľa ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém Josephine logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Monitoring zložiek životného prostredia diaľnice D1 Hubová - Ivachnová, biota

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia - biota, počas výstavby a po uvedení diaľnice D1 Hubová - Ivachnová do prevádzky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je monitoring zložiek životného prostredia - biota, počas výstavby a po uvedení diaľnice D1 Hubová - Ivachnová do prevádzky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Postup vo verejnom obstarávaní: podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska podľa § 112 až § 114 ZVO. Predložené ponuky budú vyhodnotené podľa § 53 ZVO a s použitím ustanovenia § 112 ods. 6 ZVO, druhá veta: ...vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 ZVO sa bude vyhodnotenie týkať uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 z profilu verejného obstarávateľa umiesteného na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/9127 2.2 elektronicky v editovateľnej podobe prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine, ktorej webová aplikácia je umiestnená na doméne https://josephine.proebiz.com/sk/tender/14098/summary. Bližšie informácie o systéme Josephine sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme Josephine (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných emailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo "Zaujíma ma to" (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemcovia/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 4 000,00 EUR (slovom: štyritisíc EUR). Podmienky zloženia, vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky ponuky sú bližšie špecifikované v bode 15 Zábezpeka časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 5. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.Verejný obstarávateľ v zmysle bodu 29.6 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov určuje, že lehota uvedená v bodoch 29.3 až 29.5 na poskytnutie riadnej súčinnosti je 20 pracovných dní. 6. Hlavné podmienky financovania / spôsob platieb: v zmysle súťažných podkladov. 7. Informácia k bodu II.2.14) Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody. Predpokladaný termín plnenia: - Ročná správa z monitoringu zložiek životného prostredia počas 8. roku výstavby s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia biota do 31.1.2022 - Ročná správa z monitoringu zložiek životného prostredia počas 9. roku výstavby s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia biota do 31.1.2023. - Ročná správa z monitoringu zložiek životného prostredia počas 10. roku výstavby s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia biota do 31.1. 2024. - Ročná správa z monitoringu zložiek životného prostredia počas 1. roka prevádzky s výsledkami všetkých meraní zložiek životného prostredia biota do 31.1. 2025. - Záverečná správa s vyhodnotením všetkých meraní zložiek životného prostredia biota do 30.4.2025. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.