Vyhlásené obstarávanie

Zariadenie opatrovateľskej služby Božieho milosrdenstva (stavebné práce)


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Zariadenie Božieho milosrdenstva, n.o.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
441 081,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
14. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
30. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zariadenie opatrovateľskej služby Božieho milosrdenstva (stavebné práce)

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výstavba Zariadenia opatrovateľskej služby Božieho milosrdenstva. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je výstavba Zariadenia opatrovateľskej služby Božieho milosrdenstva. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Osoba podľa § 8 ZVO neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 3. Komunikácia medzi osobou podľa § 8 ZVO a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Záujemca / uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené osobou podľa § 8 ZVO na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené osobou podľa § 8 ZVO a poskytne osobe podľa § 8 ZVO na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 6. Osoba podľa § 8 ZVO podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Termín plnenia: zhotovenie diela v lehote 365 dní odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 8. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 13 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 10. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Osoba podľa § 8 ZVO požaduje realizovať dielo ako jeden celok, a to predovšetkým z dôvodu technickej, priestorovej a časovej previazanosti jeho prvkov. Použitý postup verejného obstarávania vytvára vhodné prostredie pre riadnu hospodársku súťaž tak a aby výsledok verejného obstarávania viedol k efektívnemu a účelnému vynakladaniu finančných prostriedkov.