Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia a výmena vybraných okien, dverí a zárubní


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
220 177,24
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45213150-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
14. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo zdravotníctva SR, Sekcia verejného obstarávania, Limbová 2, 83752 Bratislava. Ponuky sa budú otvárať elektronicky v zmysle § 52 ods. 1 ZVO v systéme JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/. Bližšie informácie sú uvedené v časti VI., v bode 26 Otváranie ponúk súťažných podkladov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Modernizácia a výmena vybraných okien, dverí a zárubní

Opis obstarávania

Názov jednotlivých častí predmetu zákazky: Časť 1: Modernizácia existujúcich interiérových dverí a zárubní Predmetom zákazky je modernizácia dverí a zárubní v priestoroch MZ SR spočívajúca vo výmene 276 ks jestvujúcich interiérových dverí za nové dvere s laminátovou povrchovou úpravou, osadené nerezovým kovaním a systémovou vložkou. Ďalej sú to opravné vyspravovacie, akrylovacie a maliarske práce okolo zárubní v kanceláriách a na chodbách o rozlohe 3100 m, zakrývacie práce potrebné na zabezpečenie kancelárií proti prachu, znečisteniu nábytku a výpočtovej techniky počas celej realizácie predmetu zákazky a likvidácia a odvoz odpadu. Časť 2: Výmena vybraných okien a dverí v priestoroch átria MZ SR Predmetom zákazky je výmena vybraných presklených plôch- okien a dverí v átriu MZ SR, ktorej súčasťou je demontáž pôvodných dverí a okien, dodávka a montáž (aj mimo pracovných dní) nových dvojkrídlových automatických dverí a okien s bezpečnostným izolačným dvojsklom, vyspravovacie a maliarske práce dotknutých plôch po montáži, zaškolenie personálu, manipulácia- vynosenie materiálu a odvoz a likvidácia odpadu.. Predmetom zákazky je modernizácia dverí a zárubní v priestoroch MZ SR spočívajúca vo výmene 276 ks jestvujúcich interiérových dverí za nové dvere s laminátovou povrchovou úpravou, osadené nerezovým kovaním a systémovou vložkou. Súčasťou predmetu zákazky je doprava, demontáž pôvodných zárubní (vysekanie, vyrezanie a príprava stavebných otvorov) a dodávka a montáž nových obložkových zárubní s príslušenstvom. Ďalej sú to opravné vyspravovacie, akrylovacie a maliarske práce okolo zárubní v kanceláriách a na chodbách o rozlohe 3100 m, zakrývacie práce potrebné na zabezpečenie kancelárií proti prachu, znečisteniu nábytku a výpočtovej techniky počas celej realizácie predmetu zákazky a likvidácia a odvoz odpadu.Predmetom zákazky je výmena vybraných presklených plôch - okien a dverí v átriu MZ SR, ktorej súčasťou je demontáž pôvodných dverí a okien, dodávka a montáž (aj mimo pracovných dní) nových dvojkrídlových automatických dverí a okien s bezpečnostným izolačným dvojsklom, vyspravovacie a maliarske práce dotknutých plôch po montáži, zaškolenie personálu, manipulácia- vynosenie materiálu a odvoz a likvidácia odpadu.

Doplňujúce informácie

Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 05.10.2021 o 10:00 hod. Podrobné informácie sú uvedené v bode 12 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE na adrese http://josephine.proebiz.com/. Bližšie informácie ohľadne el. komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch verejného obstarávateľa. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.