Vyhlásené obstarávanie

RoRehab – prístroje na roboticky asistovanú rehabilitáciu


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
158 989,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
30. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční v termíne uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania na adrese: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská 11A, 940 34 Nové Zámky. Uchádzači v rámci IS EVO môžu využiť aj funkcionalitu on-line sprístupnenie ponúk. Príručku k danej funkcionalite nájdete na webovom sídle úradu: https://www.uvo.gov.sk/extdoc/2788/online_spristupnenie_ponuk_VO
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchadzac moze byt zastupeny osobou opravnenou zucastnit sa na otvarani ponuk za uchadzaca. Uchadzac, statutarny organ alebo clen statutarneho organu uchadzaca sa preukaze na otvarani ponuk preukazom totoznosti. Povereny zastupca uchadzaca sa preukaze preukazom totoznosti a splnomocnenim na zastupovanie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

RoRehab – prístroje na roboticky asistovanú rehabilitáciu

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie Prístroja pre roboticky asistovanú vertikalizáciu a mobilizáciu pacientov v počte kusov 1 a Mobilného systému pre odľahčenie pacienta s bežeckým pásom obsahujúci diagnostický software v počte kusov 1. Podrobnejší opis predmetu zákazky viď. v časti B.2 a prílohy č. 2A a 2B súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodanie Prístroja pre roboticky asistovanú vertikalizáciu a mobilizáciu pacientov v počte kusov 1 Podrobnejší opis predmetu zákazky viď. v časti B.2 a prílohy č. 2A súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie Mobilného systému pre odľahčenie pacienta s bežeckým pásom obsahujúci diagnostický software v počte kusov 1. Podrobnejší opis predmetu zákazky viď. v časti B.2 a prílohy č. 2B súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadavania zakazky podlimitnym postupom sa realizuje systemom elektronickeho verejneho obstaravania prostrednictvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre uspesnu komunikaciu v IS EVO a pre uspesne predkladanie ponuk je, aby uchadzac dodrzal podmienky na softver a hardver vypoctovej techniky z ktorej bude odosielat sutazne podklady, aby mal uchadzac prislusne technicke a odborne predpoklady, technicke vybavenie a odborne ovladanie IS EVO. Potrebne technicke vybavenie a poziadavky na pouzivanie IS EVO su zadefinovane a zverejnene na portali EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel upozornuje zaujemcov, ze neposkytuje sutazne podklady v listinnej podobe na zaklade pisomnej alebo e-mailovej ziadosti zaujemcu. Sutazne podklady su spristupnene zaujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zakonnych lehot v pripade elektronickej komunikacie je odo dna odoslania/dorucenia spravy. Pod pojmom dorucenie sa mysli, kedy bola sprava dorucena uchadzacovi v IS EVO a nie kedy si ju uchadzac precital. 3. Skutocnosti, ktore mozu nastat v procese postupu zadavania zakazky, neupravene tymto oznamenim a sutaznymi podkladmi, sa riadia prislusnymi ustanoveniami ZVO. 4.Verejne obstaravanie je zamerane tak na socialne aspekty (preukazanie osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 ZVO). 5.V elektronicky podanej ponuke sa predkladaju naskenovane kopie originalnych dokladov. 6. Verejny obstaravatel nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom, ktory ma povinnost zapisat sa do registra partnerov verejneho sektora (RPVS) a nie je zapisany v RPVS, alebo ktoreho subdodavatelia, ktori maju povinnost zapisovat sa do RPVS nie su zapisani v RPVS. 7. V pripade, ze v case otvarania ponuk bude pretrvavat nepriazniva pandemicka situacia, verejny obstaravatel otvaranie ponuk zabezpeci aj prostrednictvom on-line spristupnenia ponuk uchadzacom, prostrednictvom funkcionality informacneho systemu pouziteho na verejne obstaravanie, tzn. ze v okamihu otvorenia ponuk IS vygeneruje a odosle zapisnicu z otvarania ponuk vsetkym uchadzacom, ktori predlozili ponuku do lehoty na predkladanie ponuk. Odoslana zapisnica splna nalezitosti podla § 52 ods. 2 a 3 ZVO. IS odosle notifikacie s informaciou, ze na zakazke boli otvorene ponuky a s linkou, na ktorej je pristupna dana zapisnica z otvarania ponuk. Notifikacia bude odoslana do schranky sprav na portali UVO a na e-mail pouzivatela. 8. Elektronicka aukcia nebude pouzita. 9. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 10. Odovodnenie nerozdelenia zakazky na casti: Neaplikovateľné, nakoľko zákazka je rozdelená na 2 časti. 11. Verejny obstaravatel informuje zaujemcov, ze nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu., t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať. 12. Verejny obstaravatel vyhodnoti splnenie podmienok ucasti a vyhodnotenie ponuk z hladiska splnenia poziadaviek na predmet zakazky po vyhodnoteni ponuk na zaklade kriterii na vyhodnotenie ponuk v sulade s § 112 ods. 6 ZVO.