Vyhlásené obstarávanie

Interaktívny systém dodávateľských reťazcov 2021


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
732 746,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72230000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. September 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
25. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční a vykoná sa automaticky 22.10.2021 o 15:00 hod. prostredníctvom elektronického nástroja www.ezakazky.sk. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 ZVO je otváranie ponúk verejné, údaje z otvárania ponúk komisia zverejňuje a zápisnica z otvárania sa posiela.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 15

Výsledky

Interaktívny systém dodávateľských reťazcov 2021

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie a dodanie Interaktívneho systému dodávateľských reťazcov a zabezpečenie rozvoja Diela a to tak, že úspešný uchádzač zabezpečí vybudovanie a dodanie Interaktívneho systému dodávateľských reťazcov v rozsahu a za podmienok uvedených v týchto súťažných podkladoch a prílohách k nim. Vybudovanie Interaktívneho systému je jedným z hlavných cieľov aktivity Rozvoj dodávateľských reťazcov realizovanej v rámci národného projektu Podpora internacionalizácie MSP (ďalej len NP) s kódom ITMS 2014+ 313031H810. NP je realizovaný v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, prioritnej osi 11, investičnej priority 3b, špecifického cieľa 11.2, zameraného na nárast internacionalizácie MSP a využívania možností jednotného trhu EÚ. Hlavným cieľom NP je poskytnutie pomoci malým a stredným podnikom (ďalej len MSP) vo forme posilnenia ich internacionalizačných kapacít vrátane prezentácie podnikateľského potenciálu a poskytnutie bezplatných prezentačných, kooperačných a poradenských služieb MSP za účelom zvýšenia ich miery zapojenia do medzinárodnej spolupráce.. Vybudovanie Interaktívneho systému dodávateľských reťazcov je jedným z hlavných cieľov aktivity Rozvoj dodávateľských reťazcov realizovanej v rámci národného projektu Podpora internacionalizácie MSP. Potreba vybudovať prehľadný komplexný interaktívny systém vznikla na základe snahy o systematický prístup k dodávateľským reťazcom. Primárnym dôvodom bol absentujúci prehľad o kľúčových sektoroch slovenského hospodárstva a podnikateľských subjektoch pôsobiacich na slovenskom trhu, dôležitý pre potreby štátnej a verejnej správy. Tým by sa vyriešil aj nevyhovujúci stav a systém práce pri realizácii sourcingových aktivít v rámci SARIO. Interaktívny systém si kladie za cieľ stať sa komplexným nástrojom mapujúcim dodávateľské reťazce a v nich pôsobiace ekonomické subjekty a poskytnúť im zároveň online marketingový priestor na propagáciu svojich produktov a služieb na globálnych trhoch a je realizovaný v rámci národného projektu "Podpora internacionalizácie MSP" (ďalej len NP). Hlavným cieľom NP je poskytnutie pomoci malým a stredným podnikom (ďalej len MSP) vo forme posilnenia ich internacionalizačných kapacít vrátane prezentácie podnikateľského potenciálu a poskytnutie bezplatných prezentačných, kooperačných a poradenských služieb MSP za účelom zvýšenia ich miery zapojenia do medzinárodnej spolupráce. Hlavným cieľom NP je poskytnutie pomoci malým a stredným podnikom (ďalej len MSP) vo forme posilnenia ich internacionalizačných kapacít vrátane prezentácie podnikateľského potenciálu a poskytnutie bezplatných prezentačných, kooperačných a poradenských služieb MSP za účelom zvýšenia ich miery zapojenia do medzinárodnej spolupráce. Aktivita Rozvoj dodávateľských reťazcov a sourcing (ďalej len RDR) realizovaná v rámci NP je zameraná na budovanie systematického prístupu k dodávateľským reťazcom a k zvýšeniu miery zapájania MSP etablovaných na území SR do nadnárodných dodávateľských sietí. Hlavné ciele aktivity NP RDR: poskytnúť prehľad o dodávateľoch do jednotlivých odvetví priemyslu a služieb na Slovensku, vytvoriť podmienky pre ich rozvoj, zvyšovanie efektívnosti a flexibilitu fungovania, vybudovať prehľadný komplexný Interaktívny systém dodávateľských reťazcov mapujúci dodávateľov do priemyslu a služieb a zaistiť jeho pravidelnú aktualizáciu a aktívne využívanie, zvýšiť efektivitu realizácie sourcingu z pohľadu generovania: -dopytov najmä zo strany zahraničných/nadnárodných spoločností -ponúk zo strany slovenských podnikateľských subjektov (najmä MSP) a tým prispieť k ich internacionalizácii, prispieť k vyhľadávaniu obchodných/ kooperačných partnerov; k efektívnejšiemu prepájaniu finálnych výrobcov s potenciálnymi dodávateľmi zo Slovenska, zvýšiť povedomie o produktoch/službách podnikoch etablovaných na území SR doma i v zahraničí. Ciele Interaktívneho systému sú: -poskytnúť prehľadný komplexný nástroj mapujúci nielen aktuálnu situáciu medzi dodávateľmi tovarov a služieb, ale aj nevyužívaný potenciál na Slovensku etablovaných MSP a dlhodobé požiadavky kľúčových odberateľov; zvýšiť efektivitu realizácie sourcingu z pohľadu generovania: -dopytov zo strany zahraničných/nadnárodných spoločností a -ponúk zo strany slovenských podnikateľských subjektov (najmä MSP) a tým prispieť k ich internacionalizácii; zvýšiť podiel podnikov (etablovaných na Slovensku) zapájajúcich sa do národných i nadnárodných dodávateľských reťazcov; napomôcť lokalizácii dodávok tovarov a služieb, ktoré sú v súčasnosti predmetom importu zo zahraničia; prispieť pri vyhľadávaní obchodných/kooperačných partnerov a k efektívnejšiemu prepájaniu finálnych výrobcov s potenciálnymi dodávateľmi zo Slovenska; zvýšiť povedomie o produktoch/službách podnikov etablovaných na území SR doma i v zahraničí; zefektívniť prácu zamestnancov SARIO pri realizácii sourcingu, ako aj ostatných činnostiach SARIO.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3. Predmetné verejné obstarávanie nie je : zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty 4. Zákazka bude realizovaná v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 ZVO.