Vyhlásené obstarávanie

Novostavba a rekonštrukcia budov v rámci projektu „Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska – I. etapa transformácie DSS“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov sociálnych služieb
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 193 729,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. Október 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. Október 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Banskobystrický samosprávny kraj, Námestie SNP 23, 974 01 Banská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 18. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Novostavba a rekonštrukcia budov v rámci projektu „Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska – I. etapa transformácie DSS“

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rámci projektu "Odsťahovanie z kaštieľa Ladomerská Vieska I. etapa transformácie DSS". Jedná sa práce súvisiace s novostavbou, prístavbou a nadstavbou objektov domova sociálnych služieb, prístavbou rampy a ďalšími stavebnými úpravami jednotlivých objektov domova sociálnych služieb v zmysle projektovej dokumentácie. Podrobný opis jednotlivých častí predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.. Predmetom tejto časti zákazky je novostavba objektu DSS, zariadenie podporovaného bývania a spevnených plôch na pozemku podľa C-KN p. č. 1342, 1343 s napojením na miestnu komunikáciu III/2484 na ulici Partizánska na pozemku podľa C-KN parc. č. 2031 v katastrálnom území Žiar nad Hronom cez upravený jestvujúci vjazd. Novostavba bude pozostávať z dvoch samostatných bytových jednotiek s kapacitou 6 osôb a priestorov určených pre zamestnancov domova sociálnych služieb. Navrhovaný objekt sa osadí od hraníc susediacich pozemkov a celý objekt je navrhovaný ako bezbariérový pre pohyb imobilných osôb.Predmetom tejto časti zákazky sú stavebné úpravy, prístavba a nadstavba existujúceho objektu DSS. Zariadenie momentálne slúži ako rodinný dom s dvomi bytovými jednotkami. Po prestavbe bude slúžiť pre podporované bývanie klientov DSS. Navrhovaná prestavba rieši zmenu dispozície, výsledkom ktorej budú v objekte dve samostatné bytové jednotky s kapacitou 6 osôb každá jednotka a priestor určený pre zamestnancov DSS. Bytová jednotka na prízemí bude disponovať tromi izbami, dvomi kúpeľňami s WC, kuchyňou a obývacou izbou s jedálňou. Na prízemí sa bude nachádzať ešte vstupný priestor (zádverie), schodisko a technická miestnosť s funkciou práčovne. Na druhom nadzemnom podlaží bude druhá bytová jednotka s tromi izbami, dvomi kúpeľňami s WC, kuchyňou a obývacou izbou s jedálňou. Ďalej tu bude samostatný priestor pre personál, ktorý bude pozostávať z oddychovej miestnosti, šatne, kuchyne a kúpeľni s WC. K objektu bude pristavaný výťah a rampy, aby bol prístup do budovy bezbariérový.Predmetom tejto časti zákazky sú stavebné úpravy a prístavba rampy existujúceho objektu domova sociálnych služieb v Ladomerskej Vieske. Po prestavbe bude slúžiť pre podporované bývanie klientov DSS. Navrhovaná prestavba rieši zmenu dispozície, výsledkom ktorej budú v objekte dve samostatné jednotky s kapacitou 6 osôb každá jednotka a priestor určený pre zamestnancov DSS. K objektu bude pristavaná rampa, aby bol prístup do budovy bezbariérový rovnako ako celý navrhovaný objekt. Daný objekt sa nachádza v katastrálnom území obce Ladomerská Vieska na pozemku podľa C-KN č. 350 a351/2. Predmetom tejto časti zákazky sú aj stavebné úpravy, prístavba a nadstavba existujúceho jednopodlažného nepodpivničeného objektu DSS č. 84. Objekt slúži pre potreby DSS, kde sú ubytovaný jeho klienti. Stavebnými úpravami, nadstavbou a prístavbou sa objekt bude využívať na denné aktivity pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Projekt je navrhnutý tak, aby spĺňal požiadavky pre imobilný pohyb osôb. Objekt sa nachádza na parcele C-KN č. 361 v katastrálnom území Ladomer. V rámci interiéru dôjde k dispozičným zmenám, pribudne nové vnútorné schodisko, prízemie bude slúžiť na denné aktivity a nové 2.np bude slúžiť ako administratívne priestory. V časti exteriér dôjde k vybudovaniu nového výťahu, novej terasy a rampy a samotnej nadstavbe 1/3 objektu. V rámci rozsahu prác na zlepšenie tepelnoizolačných vlastností budovy je predmetom prác aj zateplenie podláh, obvodových stien a stropov.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finanč. a ekonomick. postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti JED alebo - v zmysle §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt. čestným vyhlásením nahradil. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle §20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle §49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasled.spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dni v čase 8.00-16.00 hod., -počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 prac. dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom k skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s §112 ods. 6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle §42 ods. 12 ZVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa ekonomických, sociálnych a kvalitatívnych hľadísk, tieto sú uvedené v časti A. bod 23.2. súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty (povinnosť zhotoviteľa zriadiť si transparentný účet a uhrádzať z neho svoje záväzky voči subdodávateľom). Viac v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií. 9. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.