1. Predmetom zákazky je dodávka úžitkových motorových vozidiel s nadstavbou (ďalej len predmet zákazky). 2. Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti pozostávajúce z nižšie uvedených položiek: Časť I.:Vozidlá s nadstavbou s recykláciou Položka č. 1: VOZ 4x2, 1 ks Položka č. 2: VOZ 6x6, 2 ks Položka č. 3: VOZ 6x2-4, 8 ks Položka č. 4: VOZ 8x4-4, 2 ks Časť II.: Vozidlá s cisternovou nadstavbou Položka č. 1: VOZ CAV, 2 ks; Položka č. 2: VOZ CAS, 2 ks. 3. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. 1. Predmetom Časti I.:Vozidlá s nadstavbou s recykláciou sú nasledovné položky: Položka č. 1: VOZ 4x2, 1 ks Položka č. 2: VOZ 6x6, 2 ks Položka č. 3: VOZ 6x2-4, 8 ks Položka č. 4: VOZ 8x4-4, 2 ks 2. Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách sú uvedené v Prílohe č. B.1 Podrobný opis predmetu zákazky pre Časť I.1. Predmetom Časti II.:Vozidlá s cisternovou nadstavbou Položka č. 1: VOZ CAV, 2 ks; Položka č. 2: VOZ CAS, 2 ks. 2. Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách sú uvedené v Prílohe č. B.2 Podrobný opis predmetu zákazky pre Časť II.
1. Obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi Obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu Verejného obstarávania. 2. Obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 ZVO. 3. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému oznámenia vyššie pre obe časti predmetu zákazky. Termín dodania pre obe Časti predmetu zákazky je maximálne 270 dní odo dňa doručenia objednávky úspešnému uchádzačovi. Lehota dodania jednotlivých Častí predmetu zákazky je jedným z kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle Časti F. Kritéria hodnotenia ponúk súťažných podkladov a bude určená v súlade s ponukou úspešného uchádzača. 4. Obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je a) zeleným verejným obstarávaním, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6.Obstarávateľ v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.