Vyhlásené obstarávanie

Ultrazvukové sonografické prístroje - projekt dokup, vrátane súvisiacich služieb


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
386 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
9. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
9. November 2021
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Ultrazvukové sonografické prístroje - projekt dokup, vrátane súvisiacich služieb

Opis obstarávania

Ultrazvukové sonografické prístroje - projekt dokup, vrátane súvisiacich služieb pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica, ako súčasť projektu: Vybavenie FNsPBB pre zabezpečenie prevencie, diagnostiky a liečby pacientov podozrivých alebo chorých s diagnózou COVID-19 Predmetom zákazky pre časť č.2 je 10ks ultrazvukových sonografických prístrojov pričom z tohto počtu budú 4 ks predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy a 6 ks bude predmetom opcie. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti v závislosti od požadovaných technicko-medicínskych parametrov a jednotlivých zostáv v nasledovnom rozsahu: Časť č.1: Prenosné USG prístroje v počte 3 ks vrátane súvisiacich služieb pre lôžkové oddelenia a ambulancie Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodávka zariadenia na určené miesto, -inštalácia, -funkčná skúška, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie, -zaškolenie obsluhy, -plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkané zariadenie Časť č.2: USG prístroje v počte 10 ks vrátane súvisiacich služieb pre lôžkové oddelenia a ambulancie Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmetom zákazky pre časť č.2 je 10ks ultrazvukových sonografických prístrojov pričom z tohto počtu budú 4 ks predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy a 6 ks bude predmetom opcie. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodávka zariadenia na určené miesto, -inštalácia, -funkčná skúška, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie, -zaškolenie obsluhy, -plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkané zariadenie. Časť č.1: Prenosné USG prístroje v počte 3 ks vrátane súvisiacich služieb pre lôžkové oddelenia a ambulancie Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodávka zariadenia na určené miesto, -inštalácia, -funkčná skúška, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie, -zaškolenie obsluhy, -plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkané zariadenieUSG prístroje v počte 10 ks vrátane súvisiacich služieb pre lôžkové oddelenia a ambulancie Fakultnej nemocnice s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Predmetom zákazky pre časť č.2 je 10ks ultrazvukových sonografických prístrojov pričom z tohto počtu budú 4 ks predmetom kúpy v rámci uzatvorenej kúpnej zmluvy a 6 ks bude predmetom opcie. Súčasťou predmetu zákazky sú súvisiace služby: -dodávka zariadenia na určené miesto, -inštalácia, -funkčná skúška, -protokolárne prevzatie a odovzdanie predmetu zákazky, -odovzdanie dokumentácie, -zaškolenie obsluhy, -plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkané zariadenie

Doplňujúce informácie

1) Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com 2) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. 3) Komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE dostupnej na doméne https://josephine.proebiz.com, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v systéme JOSEPHINE, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 4) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zábezpeku: pre časť č.1: 4 600,00 € (slovom: štyritisícšesťsto eur); pre časť č.2: 5000,00 € (slovom: päťtisíc eur) 5) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZoVO. 6) Všetky nevyhnutné informácie, verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. 7) Predmetné obstarávanie má atribúty zeleného verejného obstarávania, nie je obstaraním inovácií, obstarávanie je zamerané na sociálne hľadisko. Pozitívny sociálny vplyv projektu/ predmetu zákazky v oblasti edukácie/ zabezpečenie rastu ekonomiky založenej na vedomostiach a inováciách v zmysle § 2 ods. 5 písm. p). Bližšie informácie k sociálnemu aspektu sú uvedené v súťažných podkladoch.