Predmetom zákazky je dodávka kontrastných látok so zameraním najmä na diagnostické účely. Bližšia špecifikácia pre každú časť predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.. Verejný obstarávateľ požaduje neiónovú, nízkoosmolárnu vo vode rozpustnú RTG kontrastnú látku s koncentráciou jódu 350 mg jódu/1 ml určenú na vyšetrenia koronarografií, ľavostrannej ventrikulografií, arteriografií vrátane zobrazenia renálneho a viscerálneho riečiska, DSA vyšetrení a venografií.Verejný obstarávateľ požaduje neiónovú, nízkoosmolárnu, nefrotropnú vo vode rozpustnú RTG kontrastnú látku na neurointervencie v koncentrácií jódu 400 mg na 1 ml. Kontrastná látka musí byť indikovaná minimálne na konvenčnú angiografiu a intraartériové DSA.Verejný obstarávateľ požaduje neiónovú, nízkoosmolárnu, nefrotropnú vo vode rozpustnú RTG kontrastnú látku určenú na realizáciu vyšetrení CT koronarografie, CTA angiografie, CT venografie a CT vyšetrenia pre dospelých pacientov.Verejný obstarávateľ požaduje neiónovú, nízkoosmolárnu, nefrotropnú vo vode rozpustnú RTG kontrastnú látku určenú pri vyšetreniach pediatrických pacientov a pacientov s porušenou funkciou obličiek
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 66 ods. 7 ZVO a ponuky sa predkladajú podľa § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a pokynov uvedených v SP. 3. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady JED, v takom prípade je povinný vyplniť ho v súlade so ZVO. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia s v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Podrobnosti sú opísané v SP. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ 6. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: a) v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou OP s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. b) nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00-16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. c) vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný emailom. d) vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00-16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. e) počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 4 pracovné dni (v rámci EÚ) a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. O odoslaní listovej zásielky je uchádzač informovaný e-mailom. 7. SP a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 8. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 9. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení VO, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení. 10. VO nie je zelené VO, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na soc.aspekty. 11. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v SP, ktoré sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme.