Vyhlásené obstarávanie

Nadstavba a prístavba SPŠ J. Murgaša Banská Bystrica – modernizácia odborného vzdelávania


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 929 336,42
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
5. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
5. November 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Banskobystrický samosprávny kraj, Námestie SNP 23, 974 01 Banská Bystrica
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na vyššie uvedenej adrese. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 18. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Nadstavba a prístavba SPŠ J. Murgaša Banská Bystrica – modernizácia odborného vzdelávania

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rámci investičnej akcie Nadstavba a prístavba SPŠ J. Murgaša Banská Bystrica - modernizácia odborného vzdelávania, na základe projektovej dokumentácie na stavebné povolenie s náležitosťami dokumentácie na realizáciu stavby (DSP a DRS). Nadstavba bude slúžiť na rozšírenie výučby. Celkovo je navrhnutých 8 špecializovaných učební, modelovňa s ateliérom pre 3D tlač, štyri odborné kabinety, prípravná miestnosť - kuchynka a technická miestnosť. Na severozápadnom okraji pôdorysu sa chodba symetricky rozširuje do nástupného priestoru - predsália, z ktorého je cez dvojicu dvojkrídlových dverí prístupná prednášková aula so stupňovitou podlahou a celkovou kapacitou 160 stoličiek v auditóriu. Vybudovaním nadstavby získa užívateľ priestory pre moderné učebne vybavené progresívnymi technológiami, ktoré zaručia vysokú úroveň vzdelávania. Zároveň sa vyrieši priestorový deficit školy. Vybudovaním výťahu v samostatnej prístavbe sa umožní bezbariérový prístup aj študentom prípadne aj vyučujúcim s obmezdeniami pohybu a orientácie. Nadstavba je navrhnutá v energetickom štandarde A1. Súčasťou projektu sú aj viaceré progresívne a ekologické riešenia strecha s extenzívnou zeleňou ako vodozádržné opatrenie či lokálna fotovoltaická elektráreň, ktorá bude slúžiť priamo vyučovaciemu procesu.. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rámci investičnej akcie Nadstavba a prístavba SPŠ J. Murgaša Banská Bystrica - modernizácia odborného vzdelávania, na základe projektovej dokumentácie na stavebné povolenie s náležitosťami dokumentácie na realizáciu stavby (DSP a DRS). Nadstavba bude slúžiť na rozšírenie výučby. Celkovo je navrhnutých 8 špecializovaných učební, modelovňa s ateliérom pre 3D tlač, štyri odborné kabinety, prípravná miestnosť - kuchynka a technická miestnosť. Na severozápadnom okraji pôdorysu sa chodba symetricky rozširuje do nástupného priestoru - predsália, z ktorého je cez dvojicu dvojkrídlových dverí prístupná prednášková aula so stupňovitou podlahou a celkovou kapacitou 160 stoličiek v auditóriu. Vybudovaním nadstavby získa užívateľ priestory pre moderné učebne vybavené progresívnymi technológiami, ktoré zaručia vysokú úroveň vzdelávania. Zároveň sa vyrieši priestorový deficit školy. Vybudovaním výťahu v samostatnej prístavbe sa umožní bezbariérový prístup aj študentom prípadne aj vyučujúcim s obmezdeniami pohybu a orientácie. Nadstavba je navrhnutá v energetickom štandarde A1. Súčasťou projektu sú aj viaceré progresívne a ekologické riešenia strecha s extenzívnou zeleňou ako vodozádržné opatrenie či lokálna fotovoltaická elektráreň, ktorá bude slúžiť priamo vyučovaciemu procesu.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený JED. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finanč. a ekonomick. postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiel IV. časti JED alebo - v zmysle §114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt. čestným vyhlásením nahradil. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle §20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle §49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasled.spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dňoch v čase 8.00-16.00 hod., -vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v prac. dni v čase 8.00-16.00 hod., -počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 prac. dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na web. adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom k skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s §112 ods. 6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle §42 ods. 12 ZVO určil osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa ekonomických, sociálnych a kvalitatívnych hľadísk, tieto sú uvedené v časti A. bod 23.2. súťažných podkladov. 8. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty (povinnosť zhotoviteľa zriadiť si transparentný účet a uhrádzať z neho svoje záväzky voči subdodávateľom). Viac v súťažných podkladoch. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií. 9. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.