Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia nemocnice Galanta – Urgentný príjem – zmena dokončenej stavby


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Nemocnica s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 088 887,63
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
12. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
12. November 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Verejný obstarávateľ využije na otváranie ponúk funkcionalitu online sprístupnenia ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predloženie ponúk bude sprístupnené on-line otváranie ponúk pomocou funkcionality systému pre elektronické verejné obstarávanie JOEPHINE.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia nemocnice Galanta – Urgentný príjem – zmena dokončenej stavby

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác v Nemocnici s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s., týkajúcich sa vybudovania oddelenia Urgentného príjmu, úpravu vstupu do objektu pri príjazde vozidiel RZP a rampu bezbariérového vstupu. Dôjde k zmene dispozície existujúcich priestorov tak, aby vyhovovali požiadavkám nových oddelení a ku kompletnej rekonštrukcii. Ide najmä o tieto rekonštrukčné práce: -Stavebné a búracie práce -Úprava zdravotechnických inštalácií vrátane nových zariaďovacích predmetov -Elektroinštalácia -Zavedenie dátových a TV rozvodov -Kompletné zavedenie medicinálnych plynov -Zavedenie komunikačného systému Pacient sestra -Vzduchotechnika -Zabezpečenie protipožiarnej ochrany v podobe EPS a HSP -Práce súvisiace s úpravou ústredného kúrenia Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác v Nemocnici s poliklinikou Sv. Lukáša Galanta, a.s., týkajúcich sa vybudovania oddelenia Urgentného príjmu, úpravu vstupu do objektu pri príjazde vozidiel RZP a rampu bezbariérového vstupu. Dôjde k zmene dispozície existujúcich priestorov tak, aby vyhovovali požiadavkám nových oddelení a ku kompletnej rekonštrukcii. Ide najmä o tieto rekonštrukčné práce: -Stavebné a búracie práce -Úprava zdravotechnických inštalácií vrátane nových zariaďovacích predmetov -Elektroinštalácia -Zavedenie dátových a TV rozvodov -Kompletné zavedenie medicinálnych plynov -Zavedenie komunikačného systému Pacient sestra -Vzduchotechnika -Zabezpečenie protipožiarnej ochrany v podobe EPS a HSP -Práce súvisiace s úpravou ústredného kúrenia

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje: vo výške 30 000,00 €. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. V zmysle § 114 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: - stavebné objekty sú predmetom jednej projektovej dokumentácie a právoplatného stavebného povolenia, - nachádzajú sa v jednej spoločnej časti objektu a stavebné práce a dodávky nadväzujú na už uskutočnené ako aj plánované funkčné prevádzkové celky (napájajú sa na spoločné technické rozvody, zdieľajú technologické zariadenia - vákuová stanicu, spoločnú ústredňu EPS), preto rozdelenie zákazky na samostatné časti by mohlo predstaviť riziko, že vykonávanie zákazky sa stane pre verej. obstarávateľa nadmerne technicky obťažným, - koordinácie viacerých dodávateľov by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky s priamym dopadom na zabezpečenie bezpečnej a plynulej prevádzky zdravotníckeho zariadenia (nemocnice). Rozdelenie predmetu zákazky na samostatné časti by spôsobilo verejnému obstarávateľovi zvýšené náklady na organizáciu a koordináciu prebiehajúcich prác a zároveň aj neúmerné zvýšenie ďalších časových, právnych a bezpečnostných rizík súvisiacich s úspešný a včasným ukončením celej rekonštrukcie. 5.V prípade, ak uchádzač použije JED je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddieli IV. Časti JED. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob prevedenia autentifikácie je uvedený v súťažných podkladoch. 8. Obhliadka miesta dodania je organizovaná individuálne a verejný obstarávateľ ju odporúča. Záujemcovia o obhliadku kontaktujú verejného obstarávateľa prostredníctvom aplikácie JOSEPHINE. 9. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 10. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora. 11. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 12. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.