Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie trvalých a analytických činností v oblasti elektronických komunikácií


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
837 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
73000000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
19. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
19. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
19. November 2021
Ponuka musí platiť do:
18. November 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Umožňuje sa účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Zástupca uchádzača sa preukáže plnou mocou konať v jeho mene, ktorú mu vystavil a podpísal uchádzač. Zákazka sa realizuje podľa § 66 ods. 7 ZVO (reverzná súťaž), nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zabezpečenie trvalých a analytických činností v oblasti elektronických komunikácií

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie činností, ktoré Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len MDV SR) vyplývajú zo zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike, z plnenia úloh súvisiacich s poskytovaním štatistických informácií štátnym orgánom a medzinárodným organizáciám, ďalej spracovanie Národnej tabuľky frekvenčného spektra, zapracovanie údajov o využívaní frekvenčného spektra v SR do európskeho informačného systému EFIS (ECO Frequency Information System), meranie úrovne elektromagnetického poľa a poskytnutie analytických činností v nadväznosti na platnú legislatívu, uznesenia vlády a iné základné materiály súvisiace s výkonom štátnej správy v oblasti elektronických komunikácií. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.. Predmetom zákazky je zabezpečenie činností, ktoré Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len MDV SR) vyplývajú zo zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike, z plnenia úloh súvisiacich s poskytovaním štatistických informácií štátnym orgánom a medzinárodným organizáciám, ďalej spracovanie Národnej tabuľky frekvenčného spektra, zapracovanie údajov o využívaní frekvenčného spektra v SR do európskeho informačného systému EFIS (ECO Frequency Information System), meranie úrovne elektromagnetického poľa a poskytnutie analytických činností v nadväznosti na platnú legislatívu, uznesenia vlády a iné základné materiály súvisiace s výkonom štátnej správy v oblasti elektronických komunikácií. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 zákona o VO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. Pri zvažovaní ne/rozdelenia zákazky na časti verejný obstarávateľ dostatočne zvážil všetky okolnosti, najmä predmet zákazky (jeho zameranie, objem, možnosti relevantného trhu), požiadavky na technickú časť a ich vzájomnú interoperabilitu a kompatibilitu (schopnosť poskytovaných služieb vzájomne spolupracovať medzi sebou i existujúcim vybavením a dosiahnuť vzájomnú súčinnosť), vhodnosť rozdelenia zákazky z ekonomického hľadiska (zvýšené náklady na koordináciu komunikácie medzi viacerými poskytovateľmi v rámci zabezpečenia plnenia, zvýšené nároky na počet potrebných zamestnancov a pod). Tieto skutočnosti verejný obstarávateľ detailne analyzoval a dospel k záveru, že rozdelenie predmetu zákazky na viaceré časti predmetu zákazky môže verejnému obstarávateľovi a prijímateľom spôsobovať ťažkosti v podobe zvýšených nákladov na zabezpečenie koordinácie viacerých poskytovateľov, logistiku a pod. Nerozdelenie predmetu zákazky vyplýva zo skutočnosti, že ide o vysokošpecializovanú činnosť odborného kolektívu, ktorej výsledkom bude poskytnutie komplexnej služby. Aktivity v rámci jednotlivých krokov sú navzájom neoddeliteľne prepojené a budú realizované na základe výsledkov, ktoré vychádzajú z vyťažovaných dát. Rozdelenie realizácie predmetu zákazky do jednotlivých častí by bolo nehospodárne a neefektívne, nakoľko na plnohodnotné zabezpečenie realizácie predmetu zákazky je nevyhnutná príčinná súvislosť jednotlivých požadovaných aktivít. Vzhľadom na vyššie uvedené je nerozdelenie predmetu zákazky na časti opodstatnené, odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania, ani obmedzujúce hospodársku súťaž. Navyše je možné, aby ponuku predložila aj skupina dodávateľov tvorená viacerými hospodárskymi subjektmi. Verejný obstarávateľ je presvedčený, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok hospodárskych subjektov, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.

Doplňujúce informácie

Doplňujúce informácie k zadávaniu zákazky: 1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len "EK"), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania EVO verzia 18.0 (ďalej len "EVO"). Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO. VO poskytuje Súťažné podklady (SP) - v profile VO k danej zákazke. 2.EK môže prebiehať aj podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) do elektronickej schránky U. 3.VO upozorňuje záujemcov/ U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO. 4.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako skeny originálov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .pdf. cez EVO, pokiaľ nie je určené inak. 5.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný U vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. 6.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 7.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 8.VO vylúči z verejného obstarávania záujemcu/ U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/ U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) ZVO). 9.Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty. 10.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5. 11.Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ) uvedená v tomto oznámení je maximálna. VO si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného U bude vyššia ako PHZ.