Stojiská polopodzemných kontajnerov na komunálny odpad v meste Hlohovec - 3. etapa (ul. Nitrianska)
Predmet zákazky pozostáva z dodávky a realizácie 5 stojísk polopodzemných kontajnerov na komunálny a triedený odpad. Verejný obstarávateľ obstaráva stojiská: č. 15+16, Nitrianska 9 - štvorcové č. 17, Nitrianska 21 - kruhové č. 18, Nitrianska 33 - kruhové č. 19, Nitrianska 37 - kruhové č. 20, Nitrianska 45 - kruhové. Bližší popis zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.. Predmet zákazky pozostáva z dodávky a výstavby polopodzemných stojísk na komunálny odpad na ul. Nitrianska (stojisko č. 15+16, 17, 18, 19, 20). Navrhované stojiská polopodzemných kontajnerov nahradia jestvujúce stojiská zberných nádob v danej lokalite. Telá šachiet, vrátane kotviacich prvkov budú zapustené minimálne 60% svojej výšky do zeme. Podzemné časti tiel kontajnerov majú kruhový pôdorys so špeciálnymi kotvami proti tlaku spodnej vody. Sú zo 100% recyklovateľného, vodotesného, hygienicky nezávadného a chemicky stáleho materiálu HDPE s hrúbkou steny minimálne 10 mm, v prípade požiaru nesmie materiál uvoľňovať toxické plyny. Celková výška šachty kontajnerov je 2700 mm. Nadzemná časť kontajnerov je kruhového pôdorysu s priemerom 1700 mm pre kontajner s objemom 5 m3 a priemerom 1300 mm pre kontajner s objemom 3 m3, resp. štvorcového pôdorysu rozmeru 1600 x 1600 mm, s možnosťou napojenia na ďalší kontajner a vytvorenia zostavy. Rozsah predmetu zákazky je podrobne riešený vo výkaze-výmer a v projektovej dokumentácii spracovanej spoločnosťou Pro ateliér RK, s.r.o. Trenčín, Ing. Róbertom Kováčikom, autorizovaným stavebným inžinierom, ktorá je prílohou súťažných podkladov k zákazke. Zároveň popisuje aj montážne a stavebné práce nevyhnutné pri realizácii zákazky. Podrobný popis zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
1) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. 3) Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434695. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 4) Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 5) V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi vysvetlenie všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 6) Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7) Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční postupom podľa § 112 ods. 6 ZVO druhá veta. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8) Obsah ponuky (náležitosti, ktoré má ponuka obsahovať) sú uvedené v časti A1 bod 17 súťažných podkladov. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zameraná na sociálne aspekty.