Vyhlásené obstarávanie

Zníženie energetickej náročnosti spoločnej budovy Obecného úradu a Kultúrneho domu obce Kladzany


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kladzany
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
598 263,82
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
19. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
8. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
8. November 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Obecný úrad Kladzany, Kladzany č. 100, miestnosť: zasadačka 1. NP. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zníženie energetickej náročnosti spoločnej budovy Obecného úradu a Kultúrneho domu obce Kladzany

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je komplexná úpravu jestvujúceho objektu za účelom zníženia energetickej náročnosti objektu.. Objekt je zložený z dvoch funkčných častí: Obecný Úrad (OcÚ) a Kultúrny dom (KD). Časť objektu slúžiaca pre účely OcÚ je zložená z 3 nadzemných podlaží a 1 čiastočného podzemného podlažia. Časť objektu tvoriaca KD je jednopodlažná s posunutou úrovňou podlahy, kde javisková časť so zázemím je vyvýšená oproti ostatným priestorom. Objekt svojou polohou nie je umiestnený v žiadnom ochrannom pásme. Inžinierske siete pri navrhovanej úprave nebudú dotknuté. Hlavným dôvodom navrhovaných úprav na objekte zníženie energetickej náročnosti objektu. Navrhované stavebné práce na objekte: -zateplenie objektu- fasáda, sokel, strecha, strop suterénu -oprava zábradlí a kovových prvkov stavby vyplývajúca zo zatepľovacích prác -výmena vonkajších výplní otvorov- dverí, okien a ich príslušenstva -oprava strechy, nová strešná krytina -klampiarske práce, vonkajšie keramické dlažby -realizácia bleskozvodu, vnútorného osvetlenia vrátane elektroinštalačných rozvodov -realizácia vykurovania a výmena vykurovacích telies -realizácia rekuperácie a vzduchotechniky vrátane osadenia vonkajších jednotiek na teréne a fasáde objektu -nový zdroj tepla pre objekt-dvojica tepelných čerpadliel vzduch-voda s výkonom 23,68kW (A2/W35) a celkovým výkonom 47,36kW. Ohrev TUV bude zabezpečený pomocou stanice na prípravu teplej vody s prietokom 25l/min umiestnenej na jednej z 900 litrových akumulačných nádrží. -realizácia bezbariérovej vstupnej rampy do KD a realizácia bezbariérového prístupu do OcÚ šikmou schodiskovou plošinou -realizácia odkvapového chodníka pri časti objektu -interiérové úpravy spojené s dotknutými prácami pri znížení energetickej náročnosti. Celkové množstvo alebo rozsah: zastavaná plocha objektu:690 m2 Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov, v Prílohe č. 1 (Projektová dokumentácia) a Prílohe č. 2 (Výkaz výmer) týchto súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1.Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2.Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky požaduje dodržiavať Etický kódex záujemcu/uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorý je zverejnení na http://www.uvo.gov.sk/eticky-kodex-zaujemcu-uchadzaca-54b.html.. 3. Verejný obstarávateľ podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 5. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 6. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uskutoční po vyhodnotení ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 7. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazujú vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje aj uvedenie podielu, ktorú má subdodávateľ plniť. 8. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO JOSEPHINE (ďalej aj "JOSEPHINE"). Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, kontaktná osoba: Ing. Ján Halgaš, +421 905127229, halgas@stonline.sk. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme JOSEPHINE. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 9. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 10. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti o nenávratný finančný príspevok a k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. V prípade neschválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok alebo procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. Schválením procesu verejného obstarávania sa rozumie skutočnosť, že verejný obstarávateľ disponuje kladným výsledkom expost kontroly verejného obstarávania.