Vyhlásené obstarávanie

MUZ II - Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia - 2 etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 628 605,54
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
20. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk podľa § 52 ZVO je verejné. Zúčastniť sa na otváraní ponúk môžu uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač je zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou na zastupovanie. Presný opis podmienok je uvedený v súťažných podmienkach.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 15

Výsledky

MUZ II - Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia - 2 etapa

MUZ II - Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia - 2 etapa

Opis obstarávania

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, so sídlom v Košiciach (ďalej DPMK) zabezpečuje pravidelnú mestskú hromadnú dopravu v Košiciach. Svoje služby poskytuje nielen obyvateľom mesta Košice, ale aj cestujúcim z prímestských častí. K 30.092019 disponovala vozovým parkom s počtom 98 električiek. Električková doprava tvorí jednu z hlavných zložiek verejnej dopravy v meste. Medzi významné trate patria tieto úseky: trasa k železničnej stanici Košice, trasa pozdĺž Triedy SNP na sídliskuZápad, trasa na sídlisku Nad Jazerom, električková trať spájajúca intravilán mesta Košice s U.S. Steel v mestskej časti Šaca. Dopravná sieť verejnej hromadnej dopravy predstavovala u električkovej dopravy celkove 33,7 km. Na tejto sieti bolo 49 električkových zastávok. Centrum električkovej dopravy je električkové depo, resp. električkový areál, na Bardejovskej ulici. Tento areál bol postavený v 60-tych rokoch, keď sa v Košiciach rozširovala električková doprava z centra aj do ostatných mestských častí. Areál nebol od tej doby zásadne rekonštruovaný, vždy sa jednalo len o riešenie akútnych problémov v konkrétnych prevádzkach. Areál nebol koncepčne modernizovaný. Z pohľadu užívateľského je areál morálne opotrebovaný a zastaraný. To sa týka jednak koľajovej časti, ako aj stavebného, či technologického vybavenia jednotlivých prevádzok. Technologické vybavenie dielní je pôvodné zo šesťdesiatych rokov minulého storočia, pre nové električky je teda nevyhovujúce. Nevyhovujúca je aj dĺžka kanálov pre prístup k podvozkom v dielni ťažkých opráv, ktoré sú stavané pre štandardné 15 metrové sólo električky. Električky dlhšie ako 15 m nie je možno zdvihnúť na štandardných zdvihákoch, pri údržbe sa preto musí improvizovať v priestoroch iného zamerania (klampiarska dielňa, výpravná hala a podobne). V súvislosti s modernizáciou električkového vozového parku boli dodané vozidlá dlhšie, než používané vozidlá (15 m). Keďže dĺžka vozidla je limitujúcim faktorom pre väčšinu prevádzok v rámci areálu DPMK, nové vozidlá si vyžadujú úpravy v týchto prevádzkach. Z dôvodu zmeny vozového parku je nutné vybudovať novú halu opráv s technológiou (II. etapa). Z koľajovej časti je nutné vybudovať koľajové napojenie nového objedktu haly údržby. K tomu je nutné zrealizovať prislúchajúcu infraštruktúru (trakčné vedenie, odvodnenie, osvetlenie, elektrické rozvody...).. Nová hala ťažkých opráv predstavuje novostavbu, ktorá bude postavená z moderných, kvalitných a funkčných materiálov. Jej vonkajší vzhľad bude industriálny, podriadený funkcii haly. Objekt bude mať pôdorysný tvar obdĺžnika s vonkajšími rozmermi 90,78m x 58,96m. Z hľadiska objemovo-tvarového riešenia je hala výškovo členená na 3 úrovne. Nosnú konštrukciu haly tvorí železobetónový prefabrikovaný skeletový systém opláštený fasádnymi sendvičovými panelmi s výplňou z minerálnej vlny. Doplnková nosná konštrukcia pre fasádne panely bude tvorená oceľovými stĺpmi a priečnikmi. Nosná konštrukcia strechy je tvorená oceľovými príhradovými väzníkmi.Oznamovacia kábelizácia je navrhovaná v rozsahu miestnych káblov pre telefónne linky, ochranných rúrok s mikrorúrkami pre optickú kabelizáciu a samotnej optická kabelizácia so singlmodovými vláknami. Pre vedenie oznamovacej kabelizácie bude zväčša využívaná budovaná spoločná káblová trasa z I. etapy, cez vybudovaný kabelovod. Navrhovaná oznamovacia kabelizácia prepojí objekty existujúcich administratívnych budov A, B a objekty vrchného vedenia Trakcie, rekonštruované objekty Sociálno prevádzkovej budovy, Halu pre umývač električiek a Halu ťažkej údržby."Diagnostické zariadenie bude inštalované v montážnej jame vytvorenej v opravárenskom kanáli. Celé zariadenie sa skladá z nasledovných hlavných častí: meracie senzory, el. rozvádzač, vjazdový semafor, senzor prítomnosti vozidla na pracovisku Meranie sa vykonáva vlastným diagnostickým zariadením, ktoré je inštalované medzi pojazdovými koľajnicami. Diagnostiku kolies bude zabezpečovať laserový a kamerový diagnostický systém. "Technologické zariadenie skúšobne je umiestnené v troch priestoroch - v skúšobni, strojovni a vo velíne. Vlastné skúšky sa realizujú v skúšobni a to v úspornom zapojení dvoch strojov umiestnených na zdvíhacích stoloch. V tomto priestore sa tiež uskutočňujú skúšky vinutí prostredníctvom VN zdroja. Riadenie skúšok, ovládanie zdrojov potrebných na skúšky sa realizuje z velína, kde sú umiestnené ovládacie pulty a rozvádzače, ktoré sú dodávkou technológie. Napájacie zdroje sú umiestnené v strojovni, ktorá sa nachádza v strojovni pod velínom a skúšobňou. Skúšky, ktoré sa majú vykonávať na točivých elektrických strojoch definujú príslušné STN.Zariadenie dielní, prevádzkových a kancelárskych priestorov v rámci novej haly.Náradie potrebné pre zabezpečenie výrobných činností údržby, opravy a servisu električiek v novej hale električiek.Stĺpové zdviháky budú využívané pre zabezpečenie manipulácie s vozidlami na koľajiskách v novej hale.Pojazdná plošina na vykonávanie karosársky prác pri údržbe, oprave a servise vozidiel.Budú slúžiť na opravu/úpravu jednotlivých dielov podvozkov, príp. iných dielov električiek.Lis na lisovanie železničných súkolesí slúži na a zlisovanie a nalisovanie kolies z podvozkovej osi dvojkolesia podvozku.Slúži na tvarovanie oceľových súčiastok potrebných pre výrobu, údržbu, alebo opravy električiek. Dielňa bude vybavená kováčskou vyhňou s nákovou. Odvod dymových plynov od vyhne je cez dýmnik vyhne, vrchným napojením na komín, ktorý je vyvedený 1 m nad hrebeň strechy. V dielni bude inštalovaná aj rovnacia oceľová doska, ktorá bude slúžiť na vyrovnávanie rôznych oceľových súčiastok. Ďalej bude v dielni navrhnutá popúšťacia pec, v ktorej bude možné zohrievať rôzne kovové diely až na teplotu + 650°C. Pri peci je navrhnuté kaliace pracovisko, ktoré sa skladá z kaliaceho stola, kaliacich nádob na vodu a olej a ventilátorom pre kalenie súčiastok na vzduchu.

Doplňujúce informácie

1) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 2)Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO. Komunikovať s verejným obstarávateľom je možné po prihlásení do systému IS EVO pomocou prístupových údajov záujemcu. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO a v profile verejného obstarávateľa. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému IS EVO. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3)Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške: Pre časť 1. MUZ II - C1 - stavebná časť, vo výške 400 000,00 € Pre 2. časť MUZ II - C2 - Oznamovacie zariadenia vo výške nevyžaduje sa Pre 3. časť MUZ II - C3 - Diagnostické zariadenie - geometria kolies vo výške 10 000,00 € Pre 4. časť MUZ II - C4 - Skúšobňa elektromotorov vo výške 10 000,00 € Pre 5. časť MUZ II - C5 - Dielenský nábytok vo výške nevyžaduje sa Pre 6. časť MUZ II - C6 - Náradie vo výške nevyžaduje sa Pre 7. časť MUZ II - C7 - Stĺpové zdviháky vo výške 25 000,00 € Pre 8. časť MUZ II - C8 - Pojazdná plošina vo výške nevyžaduje sa Pre 9. časť MUZ II - C9 - Kovoobrábacie stroje vo výške 30 000,00 € Pre 10. časť MUZ II - C10 - Lis na nalisovanie železničných súkolesí vo výške 25 000,00 € Pre 11. časť MUZ II - C11 - Zariadenie kováčskej vyhne vo výške nevyžaduje sa Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 7) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 8) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 9) Uchádzač predkladá svoju ponuky samostatne na jednotlivé časti predmetu zákazky. Počet časti na ktoré sa uchádzač rozhodne predložiť ponuku nie je obmedzená.