Vyhlásené obstarávanie

Nákup osobných motorových vozidiel


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
602 994,46
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34110000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
21. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
16. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
16. November 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk (OP) bude v súlade s § 52 ZVO verejné. OP sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN EVOSERVIS, a to sprístupnením ponúk komisii. Tento EN uplynutím LPP automaticky po OP doručí informácie v zmysle § 52 ods. 2 ZVO uchádzačom, ktorí predložili ponuku a vygeneruje zápisnicu, resp. protokol z OP.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 8

Výsledky

Nákup osobných motorových vozidiel

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie 46 ks nových osobných automobilov a 1 ks 8miestneho motorového vozidla na prepravu osôb.. Predmetom časti č. 1 zákazky je dodanie 46 ks nových osobných automobilov rovnakej značky, typu a druhu, so zážihovým spaľovacím motorom spĺňajúce emisnú normu platnú v čase dodávky vrátane požadovanej výbavy a špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.Predmetom časti č. 2 zákazky je dodanie 1 ks 8miestneho motorového vozidla na prepravu osôb, ktoré spĺňa minimálne požadované parametre podľa špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom výhradne v systéme EN EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A.5 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópii. Ak úspešný uchádzač predložil v ponuke dokumenty, ktoré nie sú podpísané zaručeným elektronickým podpisom (alebo ekvivalentom), pred podpisom zmluvy predloží na výzvu verejného obstarávateľa originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 ZVO (tzv. super reverzný postup). 4. Verejný obstarávateľ ako COO pre rezort MPSVR SR obstaráva tieto zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny. 5. Vysvetlenie k bodu II.2.7 tohto oznámenia. Uvedená je lehota dodania predmetu zákazky t.j. najneskôr do 8 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy pre prvú časť zákazky a 8 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy pre druhú časť zákazky. Trvanie zmluvy sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. 6. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.