Vyhlásené obstarávanie

Bezpečnostná služba na ústredí Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
172 800,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
27. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Bezpečnostná služba na ústredí Správy štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby, informačnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v objekte verejného obstarávateľa v súlade s ustanoveniami zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na výkon bezpečnostnej služby a s ňou súvisiacich činností, s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami verejného obstarávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre objekt verejného obstarávateľa v nepretržitom 24 hodinovom rozsahu 1 osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu. Kontrola a evidencia zamestnancov a evidencia návštev (pracovných ale aj súkromných osôb), v rozsahu účelu návštevy a osoby - zamestnanca, ku ktorej návšteva smeruje. Kľúčová služba, výdaj kľúčov podľa vnútorného pokynu verejného obstarávateľa vydanom pre daný účel, evidencia vydaných kľúčov od priestorov stráženého objektu. Kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu. Plnenie úloh v krízových situáciách podľa interných smerníc verejného obstarávateľa. Ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod). Vykonávanie funkcie informátora pre návštevy počas pracovného času verejného obstarávateľa. Vykonávanie prepájania došlých telefónnych hovorov smerovaných cez telefónnu ústredňu. Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu verejného obstarávateľa. Pri kontrole strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu., prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností. Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky tychto súťažnych podkladoch.. Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby, informačnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v objekte verejného obstarávateľa v súlade s ustanoveniami zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na výkon bezpečnostnej služby a s ňou súvisiacich činností, s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami verejného obstarávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre objekt verejného obstarávateľa v nepretržitom 24 hodinovom rozsahu 1 osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu. Kontrola a evidencia zamestnancov a evidencia návštev (pracovných ale aj súkromných osôb), v rozsahu účelu návštevy a osoby - zamestnanca, ku ktorej návšteva smeruje. Kľúčová služba, výdaj kľúčov podľa vnútorného pokynu verejného obstarávateľa vydanom pre daný účel, evidencia vydaných kľúčov od priestorov stráženého objektu. Kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu. Plnenie úloh v krízových situáciách podľa interných smerníc verejného obstarávateľa. Ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod). Vykonávanie funkcie informátora pre návštevy počas pracovného času verejného obstarávateľa. Vykonávanie prepájania došlých telefónnych hovorov smerovaných cez telefónnu ústredňu. Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu verejného obstarávateľa. Pri kontrole strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu., prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností. Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky verejného obstarávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby.

Doplňujúce informácie

Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 druhá veta ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní (tzv. superreverzná verejná súťaž). Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania IS EVO dostupného na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa § 40 ods.6 písm. g) ZVO. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažnych podkladoch. V zmysle ustanovenia § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom predložením Jednotného európskeho dokumentu. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.