Vyhlásené obstarávanie

Služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 366 367,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Október 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
24. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
24. November 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V zmysle postupu realizácie elektronickej aukcie otváranie ponúk (OP) v súlade s § 54 ZVO bude neverejné. OP sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v EN EVOSERVIS, a to sprístupnením ponúk komisii. Zápisnica z OP sa uchádzačom nedoručuje.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR

Služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR

Služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR

Služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR

Služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR

Služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov (Rámcová dohoda).. Predmetom zákazky sú služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR. Poskytovaním služieb technickej podpory sa na účely Rámcovej dohody (RD) rozumie poskytovanie podporných služieb softvérových produktov Microsoft, ktoré sú vykonávané subjektami autorizovanými výrobcami. Služby technickej podpory podľa RD zahŕňajú *konzultačné a poradenské služby, riešenie problémov s používaním a nastavovaním SW produktov a službu tzv. špecialistu na projektové riadenie; *poskytovanie odborných služieb spojených s údržbou a bezporuchovou prevádzkou serverov v organizáciách objednávateľa (služby inštalácie, implementácie a profylaktiky) a zabezpečenie implementácie zmien v prostredí koncových používateľov, v prípade, že takáto potreba z poskytnutých služieb vyplynie; *zabezpečenie poskytovania služieb technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft, s možnosťou využitia výhradných služieb Microsoft Premier Support partnerom spoločnosti Microsoft. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov (Rámcová dohoda).

Doplňujúce informácie

1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie (VO) elektronicky v systéme elektronického VO. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja (EN) je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v EN. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS, sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, príp. na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač sa v systéme EVOSERVIS už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú skeny originálnych dokladov alebo úradne overených kópii. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3. Verejná súťaž (VS) sa realizuje postupom podľa § 66 prvá veta ods. 7 ZVO. (tzv. reverzná VS). 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že na financovanie tejto zákazky nebude mať schválený dostatočný objem finančných prostriedkov. 5. K bodu II.2.7): Dĺžka trvania zákazky, RD alebo dynamického nákupného systému: Táto dohoda sa uzatvára na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpaním sumy, ktorá nemôže prekročiť sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch (bod 3.2). 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 50 000,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch (bod 15). 8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9. Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na žiadne z uvedených.