Vyhlásené obstarávanie

ŽST Trnovec nad Váhom – ŽST Tvrdošovce, rekonštrukcia koľaje č. 1 a koľaje č. 2


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železnice Slovenskej republiky, Bratislava v skrátenej forme "ŽSR"
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
27 254 719,56
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45234100-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
15. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
15. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Nie
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

ŽST Trnovec nad Váhom – ŽST Tvrdošovce, rekonštrukcia koľaje č. 1 a koľaje č. 2

Opis obstarávania

1. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe s názvom "ŽST Trnovec nad Váhom - ŽST Tvrdošovce, rekonštrukcia koľaje č. 1 a koľaje č. 2". 2. Obsahovou náplňou stavby je komplexná rekonštrukcia traťových koľají č. 1 a č. 2 v úseku trate Trnovec nad Váhom - Tvrdošovce, nástupíšť na zastávke Jatov a súvisiacej infraštruktúry. 3. Účelom stavby je dosiahnutie týchto technicko-prevádzkových parametrov: - traťová rýchlosť sa zvýši na 140 km/h - jestvujúce PZZ 2. kat. typu AŽD 71 v km budú nahradené novými 3. kat. PZS 3Z - reléové s elektronickými prvkami a celými závorami, väzba na oddielové návestidlá UAB, výpočet spúšťania PZS realizovaný pre v = 140 km/h, priecestná úprava celogumovými panelmi, odvodnenie pod priecestím trativodmi - osová vzdialenosť koľají na šírej trati 4,10 m - sklonové pomery s max. sklonom do 2,5 promile, smerové pomery vyhovujúce v=160 km/h, okrem protismerných oblúkov za výhybkou č. 1 v ŽST Trnovec nad Váhom, ktoré je možné zrealizovať pre v=140 km/h - nový materiál žel. zvršku - koľajnice tvaru 60E2 na betónových podvaloch s rozdelením u, bezpodkladnicovým pružným upevnením, drvené kamenivo z vyvretých hornín, hrúbka koľajového lôžka 350 mm, na betónových podvaloch na mostoch budú podpodvalové podložky - žel. spodok - deformačná odolnosť pláne železničného spodku vyhovujúca pre maximálnu rýchlosť 160km/h, odvodnenie a ochrana pred premŕzaním novej zemnej pláne - nové nástupište zast. Jatov s dĺžkou 200 m, výškou 550 mm a šírkou 3,5 m, cestujúci (aj imobilní) s prístupom bezpečne pred závorou PZZ, nové prístrešky pre cestujúcich, smerové tabule a tabule s označením konca zastávky, nové osvetlenie nástupišťa - nová káblová chráničková trasa pri koľ. č. 2 - výmena výstroja dráhy - izolácia nosných konštrukcií troch železničných mostov v km 120,533; 125,080 a 125,876, vyspravenie vonkajších prasklín, očistenie povrchov od špiny a vegetácie, obnovenie vonkajších náterov - komplexná rekonštrukcia trakčného vedenia pre rýchlosť 160 km/h, typová zostava "S"; spínacia stanica nie je súčasťou rekonštrukcie - preložka kabelizácie 6 kV - preložka optickej kabelizácie do nového káblového žľabu pri koľaji č. 2 - preložky kabelizácie zabezpečovacieho zariadenia.. 1. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe s názvom "ŽST Trnovec nad Váhom - ŽST Tvrdošovce, rekonštrukcia koľaje č. 1 a koľaje č. 2". 2. Obsahovou náplňou stavby je komplexná rekonštrukcia traťových koľají č. 1 a č. 2 v úseku trate Trnovec nad Váhom - Tvrdošovce, nástupíšť na zastávke Jatov a súvisiacej infraštruktúry. 3. Účelom stavby je dosiahnutie týchto technicko-prevádzkových parametrov: - traťová rýchlosť sa zvýši na 140 km/h - jestvujúce PZZ 2. kat. typu AŽD 71 v km budú nahradené novými 3. kat. PZS 3Z - reléové s elektronickými prvkami a celými závorami, väzba na oddielové návestidlá UAB, výpočet spúšťania PZS realizovaný pre v = 140 km/h, priecestná úprava celogumovými panelmi, odvodnenie pod priecestím trativodmi - osová vzdialenosť koľají na šírej trati 4,10 m - sklonové pomery s max. sklonom do 2,5 promile, smerové pomery vyhovujúce v=160 km/h, okrem protismerných oblúkov za výhybkou č. 1 v ŽST Trnovec nad Váhom, ktoré je možné zrealizovať pre v=140 km/h - nový materiál žel. zvršku - koľajnice tvaru 60E2 na betónových podvaloch s rozdelením u, bezpodkladnicovým pružným upevnením, drvené kamenivo z vyvretých hornín, hrúbka koľajového lôžka 350 mm, na betónových podvaloch na mostoch budú podpodvalové podložky - žel. spodok - deformačná odolnosť pláne železničného spodku vyhovujúca pre maximálnu rýchlosť 160km/h, odvodnenie a ochrana pred premŕzaním novej zemnej pláne - nové nástupište zast. Jatov s dĺžkou 200 m, výškou 550 mm a šírkou 3,5 m, cestujúci (aj imobilní) s prístupom bezpečne pred závorou PZZ, nové prístrešky pre cestujúcich, smerové tabule a tabule s označením konca zastávky, nové osvetlenie nástupišťa - nová káblová chráničková trasa pri koľ. č. 2 - výmena výstroja dráhy - izolácia nosných konštrukcií troch železničných mostov v km 120,533; 125,080 a 125,876, vyspravenie vonkajších prasklín, očistenie povrchov od špiny a vegetácie, obnovenie vonkajších náterov - komplexná rekonštrukcia trakčného vedenia pre rýchlosť 160 km/h, typová zostava "S"; spínacia stanica nie je súčasťou rekonštrukcie - preložka kabelizácie 6 kV - preložka optickej kabelizácie do nového káblového žľabu pri koľaji č. 2 - preložky kabelizácie zabezpečovacieho zariadenia. 3. Predpokladaná čistá doba výstavby je 14 mesiacov. Zimná prestávka nie je do uvedenej doby výstavby započítaná. Pri uvažovaní s dĺžkou zimnej prestávky 2 mesiace je celková predpokladaná doba výstavby 14 mesiacov od odovzdania staveniska. 4. Cieľom stavby je dosiahnutie normového stavu a zlepšenie bezpečnosti a plynulosti železničnej dopravy, zníženie nákladov na údržbu železničného zvršku a spodku, dosiahnutie vyššieho kvalitatívneho štandardu osobnej dopravy. V rámci stavby bude riešená aj rekonštrukcia TV a ukoľajnenia, rekonštrukcia zastávky Jatov (nástupištia, plochy pre cestujúcich, vonkajšie osvetlenie),. V celom úseku bude riešené aj odstránenie náletovej zelene ohrozujúcej bezpečnosť dopravy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v kapitole B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) V tejto verejnej súťaži sa postupuje v zmysle § 66 ods. 7 ZVO (tzv. reverzná súťaž). Obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) tohto oznámenia a zostavení poradia predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO. 2) Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v štátnom (slovenskom) jazyku. Komunikácia zo strany záujemcov/uchádzačov môže prebiehať aj v českom jazyku, pričom Obstarávateľ poskytne záujemcom/uchádzačom odpoveď v štátnom (slovenskom) jazyku. 3) Obstarávateľ poskytne vysvetlenie podľa § 48 ZVO prostredníctvom funkcionality informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"). 4) Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. 5) Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom funkcionality IS EVO. Obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z.. 6) Uchádzač môže predložiť doklady a dokumenty obsahujúce finančné čiastky aj v inej mene ako EUR spolu s prepočtom inej meny na EUR. Pre potreby prepočtu ostatných cudzích mien je platný kurz Európskej centrálnej banky (ďalej len "ECB") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. V prípade, ak platný kurz danej meny nestanovuje ECB, uchádzač vykoná prepočet podľa platného kurzu Národnej banky Slovenska (ďalej len "NBS") ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Prepočet bude uvedený na samostatnej strane listu, hneď ako nasledujúca strana za dokladom alebo dokumentom, v ktorom je finančná čiastka uvedená tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz ECB/NBS, podľa ktorého sa prepočet vykonal. 7) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32, § 33 a/alebo § 34 môže uchádzač predbežne nahradiť predložením Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JEDu a nemôže vyplniť len oddiel : GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u. 8) Po overení verejného obstarávania príslušnými kontrolnými orgánmi, ktoré doručia obstarávateľovi výsledky z kontroly verejného obstarávania s vyhlásením, že počas kontroly verejného obstarávania boli zistené len také porušenia ZVO, ktoré nemajú vplyv na výsledok verejného obstarávania, že nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi prepismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie, obstarávateľ uzavrie Zmluvu s úspešným uchádzačom v súlade s § 56 ZVO. 9) V rámci poskytnutia súčinnosti úspešný uchádzač predloží dokument uvedený v bode 28.3. kapitoly A. súťažných podkladov najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy obstarávateľa. 10) V bode II.2.7.) je uvedená doba 14 mesiacov. Táto doba nie je odo dňa uzavretia Zmluvy, ale odo dňa odovzdania staveniska. 11) Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.