Vyhlásené obstarávanie

Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Lietavská Lúčka


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Lietavská Lúčka
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
203 542,96
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39162200-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
22. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
22. November 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2022
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka Obecného úradu, Cementárenská 3, 01311 Lietavská Lúčka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, na vyššie uvedenom mieste. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzické osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený zástupca uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov ZŠ Lietavská Lúčka

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie požadovaných tovarov, vrátane dovozu na miesto určenia, jeho montáže a inštalácie. Predmet zákazky budú slúžiť žiakom Základnej školy v obci Lietavská Lúčka na zlepšenie kľúčových kompetencií v nasledovných učebniach - jazykovej, biologickej, fyzikálnej, chemickej, polytechnickej a učebni IKT. Predmet zákazky zahŕňa tovary rozmanitého charakteru, a preto sa člení na časti: Časť 1: Učebné pomôcky Časť 2: Vybavenie IKT Časť 3: Interiérový nábytok Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.2 opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je dodanie učebných pomôcok pre učebne (fyzikálnu, chemickú, biologickú, polytechnickú) vrátane služieb súvisiacich s dodaním na miesto plnenia. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky.Predmetom zákazky je dodanie vybavenia IKT pre učebne (jazykovú, fyzikálnu, chemická, biologickú, IKT) vrátane dodania, zmontovania a sprevádzkovania. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky.Predmetom zákazky je dodanie interiérového nábytku pre učebne (jazykovú, fyzikálnu, chemickú, biologickú, polytechnickú, IKT) vrátane služieb súvisiacich s dodaním na miesto plnenia a montážou. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť súťažných podkladov B.2 Opis predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky sa uskutočňuje elektronicky cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť zo strany záujemcov je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať. Hospodársky subjekt musí mať vytvorené konto pre prihlásenie sa do IS EVO. Presný postup pre vytvorenie konta a prihlásenie sa do IS EVO je zachytený v príručke k funkcionalitám webového sídla úradu v časti registrácia hospodárskeho subjektu ako aj medzi videonávodmi na linku: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html . Podrobnejšie návody na používanie IS EVO obsahujú príručky zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html . Komunikácia a výmena informácií v predmetnom verejnom obstarávaní bude prebiehať výhradne elektronicky podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, prostredníctvom IS EVO v aktuálnej verzii ku dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za moment doručenia písomnosti medzi verejným obstarávateľom, uchádzačom alebo záujemcom, s doručením ktorých zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt sa považuje dátum odoslania písomnosti cez IS EVO. 2. Súťažné poklady sú verejne prístupné a zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku na vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov, za ktorú sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej podobe cez IS EVO najneskôr v primerane určenej lehote, a to 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk oznámi verejný obstarávateľ známym záujemcom v lehote podľa § 113 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky). 6. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením v profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 7. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti. 8. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. Predkladajú sa výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. 9. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.