Vyhlásené obstarávanie

Príprava a dodávka celodennej stravy


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Domov dôchodcov - Gerium
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
692 123,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55523000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
15. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
15. November 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Máj 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky sa budú otvárať v sídle verejného obstarávateľa. Uchádzač môže sledovať otváranie ponúk aj prostredníctvom osobitnej funkcionality systému Josephine - online otváranie ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Každá fyzická osoba sa preukáže svojím identifikačným dokladom (ID). V prípade, že na otváranie ponúk príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, je povinná predložiť okrem ID aj pís. splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Príprava a dodávka celodennej stravy

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je každodenná príprava a dodávka celodennej stravy pre klientov a zamestnancov do oboch organizačných súčastí verejného obstarávateľa (vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin), pričom musí byť vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál zabezpečená pestrosť a vyváženosť stravy s osobitným zreteľom na potreby výživy seniorov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je každodenná príprava a dodávka celodennej stravy pre klientov a zamestnancov do oboch organizačných súčastí verejného obstarávateľa (vrátane sobôt, nedieľ, sviatkov a prázdnin), pričom musí byť vhodným a primeraným striedaním mäsitých, vegetariánskych a diétnych jedál zabezpečená pestrosť a vyváženosť stravy s osobitným zreteľom na potreby výživy seniorov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH za predpokladaný predmet zákazky ocenený podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch a v rámcovej zmluve. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v EUR s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky v prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V zmysle § 112 ods. 6 ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. 3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (ďalej ako "SJ"). Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v SJ považuje okamih jej odoslania v SJ, a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 ZVO prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12844/summary, čím sa umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom k tomuto VO. 7. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 8. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 15 000,00,- EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v príslušných súťažných podkladoch, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní. 10. Plánované zahájenie poskytovania služieb tvoriacich predmet zákazky je 1. 1. 2022.