Vyhlásené obstarávanie

Poskytovanie služieb pomocnej prevádzky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 502 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
63711000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Dátum vyhlásenia:
4. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
29. November 2021
Dátum otvárania ponúk:
29. November 2021
Ponuka musí platiť do:
4. Apríl 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Poskytovanie služieb: 1. Vykonávanie posunu v obvode železničnej stanice, 2. Vykonávanie posunu v železničných staniciach zamestnancami úspešného uchádzača s povinnosťami vedúceho posunu a posunovača, 3. Vykonávanie činností súvisiacich s deponovaním koľajových vozidiel, 4. Uskutočnenie mimoriadneho výkonu posunu, 5. vykonávanie činností súvisiacich s mimoriadnym spisovaním vlakov ÖBB, na obdobie do konca grafikonu železničnej dopravy 2021/2022, t.j. 12. 12. 2022. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.. Poskytovanie služieb: 1. Vykonávanie posunu v obvode železničnej stanice v predpokladanom rozsahu 1202,50 hodín (z Bratislava Východ do Opravovne osobných vozňov Bratislava a do a zo Železničných opravovní a strojární Trnava) 2. Vykonávanie posunu v železničných staniciach zamestnancami úspešného uchádzača s povinnosťami vedúceho posunu a posunovača v predpokladanom rozsahu 226,00 hodín (z Bratislava Východ do OOV Bratislava a do a zo ŽOS Trnava) 3. Vykonávanie činností súvisiacich s deponovaním koľajových vozidiel v predpokladanom rozsahu 15906,80 hodín (Žilina, Trenčianska Teplá, SRT Zvolen) 4. Uskutočnenie mimoriadneho výkonu posunu (rozsah je de minimis podľa aktuálnej potreby) 5. Vykonávanie činností súvisiacich s mimoriadnym spisovaním vlakov ÖBB. (Železničná stanica Bratislava - Petržalka) (rozsah je de minimis podľa aktuálnej potreby pri výpadku informačného systému) Predpokladaný rozsah služieb je uvedený na celý grafikon železničnej dopravy v trvaní 12 mesiacov. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii Príručky a v sekcií Videonávody. VI.3.2) Záujemca/uchádzač predkladá ponuku výhradne elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO po prihlásení VI.3.3) Záujemca môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Záujemca vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. VI.3.4) Ak záujemca použije JED, Obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Záujemca je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak Obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak záujemca nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej obstarávateľom, obstarávateľ záujemcu vylúči z verejného obstarávania. VI.3.5) Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.6) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom musia byť predložené ponuky, prípadné žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne postupy. VI.3.7) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434934 VI.3.8) Obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií, nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. Toto obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií, nie je zamerané na sociálne aspekty, Je určené na zabezpečenie bežných prevádzkových potrieb obstarávateľa. VI.3.9.) Predpokladaná hodnota zákazky bola určená na celé obdobie platnosti grafikonu železničnej dopravy 2021/2022 vrátane opcie na tri nasledujúce GVD. VI.3.10) V bode II.2.7) je uvedená doba trvania zákazky zodpovedajúca celému grafikonu železničnej dopravy 2021/2022. Zákazka bude zadaná do konca grafikonu železničnej dopravy 2021/2022 v závislosti od dátumu uzatvorenia zmluvy v tomto postupe verejného obstarávania.