Vyhlásené obstarávanie

„Nákup laboratórnej infraštruktúry pre potreby Fakulty prírodných vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
270 392,35
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
14. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
14. December 2021
Ponuka musí platiť do:
13. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa riadi § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na pandemickú situáciu bude vstup na otváranie ponúk umožnený zástupcom uchádzača len za dodržania aktuálne platných protiepidemiologických opatrení nariadených v čase otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 3

Výsledky

„Nákup laboratórnej infraštruktúry pre potreby Fakulty prírodných vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave“

„Nákup laboratórnej infraštruktúry pre potreby Fakulty prírodných vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave“

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie nových nerepasovaných laboratórnych prístrojov pre potreby Fakulty prírodných vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Súčasťou dodávky je aj doprava na miesto dodania tovaru, zaistenie prístrojov pred poškodením, test funkčnosti, vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovených platnou legislatívou EÚ a SR týkajúcich sa prístrojov, uvedenie do prevádzky, pričom uchádzač (predávajúci) bude povinný preukázať dosiahnutie všetkých technických parametrov, ktoré sú uvedené v jeho ponuke a zaškoliť obsluhujúci personál v sídle alebo pracovisku verejného obstarávateľa (kupujúceho) a poskytnúť bezplatný záručný servis. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. 1.1 Mikroplatničkový reader (čítacie zariadenie) 2 ks, 1.2 Orbitálny miešač a inkubátor 2 ks, 1.3 Vákuová, rotačná odparka 2 ks, 1.4 Spektrofotometer vo viditeľnej oblasti 1 ks, 1.5 Spektrofotometer v UV- VIS oblasti 1 ks, 1.6 Vortex na miešanie skúmaviek 1 ks, 1.7 Homogenizátor 1 ks, 1.8 Digitálne analytické váhy 1 ks2.1 Centrifúga 1 ks, 2.2 Kompletný systém pre prípravu ultračistej vody 1 ks, 2.3 Ultrazvukový kúpeľ 1 ks3.1 Autokláv s príslušenstvom 2 ks4.1 Chlorofylmeter 1 ks, 4.2 "Reading checker" pre chlorofylmeter 1 ks5.1 Fluorescenčný spektrofotometer 1 ks6.1 Fluorescenčný mikroskop 1 ks, 6.2 Elektroforetické aparatúry 1 ks7.1 Digitálna časticová kamera 1 ks8.1 Systém pre realizáciu demonštračných experimentov 1 ks9.1 Platničkový spektrofotometer, spektrofotometer UV/VIS pre spektrum vlnových dĺžok 200 - 999 nm s nastaviteľnou vlnovou dĺžkou 1 ks10.1 Digitálna časticová kamera umožňujúca demonštráciu ionizujúceho žiarenia 1 ks

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 2. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 3. Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 5. Zmluva bude uzatvorená v listinnej podobe. 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 7. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 8. Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená nasledovne: -časť č. 1: 5 200,00 EUR -časť č. 2: 1 100,00 EUR -časť č. 3: 2 500,00 EUR -časť č. 4: 200,00 EUR -časť č. 5: 1 800,00 EUR -časť č. 6: 250,00 EUR -časť č. 7: 150,00 EUR -časť č. 8: 250,00 EUR -časť č. 9: 600,00 EUR -časť č. 10: 150,00 EUR Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ bude prijímať e-faktúry po ukončení implementácie IS EFA. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v prípade nedostatočného rozpočtového krytia. 11. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním ani obstarávaním inovácií. Vzhľadom na účel použitia je predmetné verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.