Vyhlásené obstarávanie

Stavebný dozor – Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia – I. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
304 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71315300-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
13. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
13. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

V intervale:
1. Január 2022 až 31. December 2023

Výsledky

Stavebný dozor – Modernizácia údržbovej základne v Košiciach, realizácia – I. etapa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie služby, ktorá bude zahŕňať činnosti súvisiace s dozorom nad vykonávaním stavebných a montážnych prác počas zhotovovania predmetu zákazky spočívajúcom najmä v nasledujúcich činnostiach: sledovanie spôsobu a postupu uskutočňovania stavby so zaručením bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, riadnej inštalácie a prevádzky technického vybavenia na stavbe, odborného ukladania stavebných výrobkov a hmôt, vhodnosti ich použitia a odborného ukladania strojov a zariadení, zodpovednosť a spoluzodpovednosť za to, aby všetky úkony súvisiace s realizáciou predmetu diela boli prevádzané v súlade so zákonmi Slovenskej republiky, hlavne stavebným zákonom, sledovanie vedenia stavebného denníka, zodpovednosť za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby, zodpovednosť za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu a za dodržanie podmienok rozhodnutí vydaných na uskutočnenie stavby, zodpovednosť za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby, za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu a za dodržanie podmienok rozhodnutí vydaných na uskutočnenie stavby, kontrola plnenia harmonogramu, plnenia rozpočtu, vypracovanie týždenných správ s vyhodnotením plánovaných a skutočne zrealizovaných prác, dozor nad dodržiavaním nápravných opatrení v prípade neplnenia stanoveného harmonogramu, kontrola koordinácie jednotlivých činností a prác podľa profesií, súčinnosť pri odovzdaní a prevzatí staveniska, súčinnosť pri odovzdaní a prevzatí diela, súčinnosť pri kolaudačnom konaní, súčinnosť pri tvorbe dodatkov k zmluve a manažmente zmlúv uzavretých medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom diela.. Predmetom zákazky je poskytovanie služby, ktorá bude zahŕňať činnosti súvisiace s dozorom nad vykonávaním stavebných a montážnych prác počas zhotovovania predmetu zákazky spočívajúcom najmä v nasledujúcich činnostiach: sledovanie spôsobu a postupu uskutočňovania stavby so zaručením bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, riadnej inštalácie a prevádzky technického vybavenia na stavbe, odborného ukladania stavebných výrobkov a hmôt, vhodnosti ich použitia a odborného ukladania strojov a zariadení, zodpovednosť a spoluzodpovednosť za to, aby všetky úkony súvisiace s realizáciou predmetu diela boli prevádzané v súlade so zákonmi Slovenskej republiky, hlavne stavebným zákonom, sledovanie vedenia stavebného denníka, zodpovednosť za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby, zodpovednosť za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu a za dodržanie podmienok rozhodnutí vydaných na uskutočnenie stavby, zodpovednosť za súlad priestorovej polohy s dokumentáciou stavby, za dodržanie všeobecných technických požiadaviek na výstavbu a za dodržanie podmienok rozhodnutí vydaných na uskutočnenie stavby, kontrola plnenia harmonogramu, plnenia rozpočtu, vypracovanie týždenných správ s vyhodnotením plánovaných a skutočne zrealizovaných prác, dozor nad dodržiavaním nápravných opatrení v prípade neplnenia stanoveného harmonogramu, kontrola koordinácie jednotlivých činností a prác podľa profesií, súčinnosť pri odovzdaní a prevzatí staveniska, súčinnosť pri odovzdaní a prevzatí diela, súčinnosť pri kolaudačnom konaní, súčinnosť pri tvorbe dodatkov k zmluve a manažmente zmlúv uzavretých medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom diela.

Doplňujúce informácie

1)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení uvedených v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 2)Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO. Komunikovať s obstarávateľom je možné po prihlásení do systému IS EVO pomocou prístupových údajov záujemcu. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme IS EVO a v profile obstarávateľa. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému IS EVO. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 3)Obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4)Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. 5)Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 15 000,00 EUR. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 6)Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky: Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 7)Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8)V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 9)Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 10)Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7