Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v kancelárskych a prevádzkových priestoroch v objektoch v správe Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.. Predmetom zákazky je poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb v kancelárskych a prevádzkových priestoroch v objektoch v správe Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 zákona o VO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdelenie predmetu zákazky. Jedná sa o poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb, ktoré budú poskytované pre MDV SR ako logický celok. Vzhľadom k charakteru služieb, zákazku nie je vhodné deliť na časti.
pokračovanie k bodu III.2.2) Podmienky vykonania zákazky: e) doklady preukazujúce bezúhonnosť osôb, ktorí budú vykonávať predmet Zmluvy - výpisy z registra trestov týchto osôb, f) v prípade ak úspešný uchádzač uvedie v ponuke, že predmet plnenia bude realizovať bez participácie subdodávateľov pred podpisom zmluvy predloží čestné vyhlásenie o tejto skutočnosti, g) doklad preukazujúci pracovnoprávny vzťah medzi úspešným uchádzačom a pracovníkmi vykonávajúcimi práce, h) doklad o zápise v registri partnerov verejného sektora zákonov pre každého subdodávateľa uchádzača (predloží na požiadanie) pokiaľ takáto situácia nastane. Doplňujúce informácie k zadávaniu zákazky: 1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len "EK"), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania EVO verzia 18.0 (ďalej len "EVO"). Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO. VO poskytuje Súťažné podklady (SP) - v profile VO k danej zákazke. 2.EK môže prebiehať aj podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) do elektronickej schránky uchádzača (ďalej len "U"). 3.VO upozorňuje záujemcov/ U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO. 4.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako skeny originálov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .pdf. cez EVO, pokiaľ nie je určené inak. 5.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. 6.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 7.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 8.VO vylúči z verejného obstarávania záujemcu/ U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/ U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) ZVO). 9.Predmetné verejné obstarávanie sa týka zeleného verejného obstarávania a obstarávania zameraného na sociálne aspekty. 10.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5. 11.Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ) uvedená v tomto oznámení je maximálna. VO si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného U bude vyššia ako PHZ. 12.Obhliadka miesta predmetu zákazky sa umožňuje. Verejný obstarávateľ umožní pre vypracovanie ponuky v danom zadávaní zákazky obhliadku v objektoch MDV SR umiestnených v Bratislave do lehoty na predkladanie ponúk. Kontaktná osoba: Katarína Molčanová, email kontakt: katarína.molcanova@mindop.sk Verejný obstarávateľ požaduje vopred potvrdiť účasť na obhliadke kontaktnej osobe najmenej dva dni pred termínom obhliadky.