Vyhlásené obstarávanie

„Zabezpečenie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Dunajská Streda“


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Dunajská Streda
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
270 232,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72267000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
18. November 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
16. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
16. December 2021
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk bude prítomná komisia verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ umožnil účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

„Zabezpečenie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Dunajská Streda“

Opis obstarávania

Predmetom tejto zmluvy je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov samosprávy v rokoch 2022 - 2025, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), jednotného ekonomického systému (ďalej len CG JEO), Dokumentačného informačného systému samosprávy (ďalej len CG DISS), Geografického informačného systému (ďalej len GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV), spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Dunajská Streda a NASES a s tým súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov. Predmetom tejto zmluvy je poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov samosprávy v rokoch 2022 - 2025, a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), jednotného ekonomického systému (ďalej len CG JEO), Dokumentačného informačného systému samosprávy (ďalej len CG DISS), Geografického informačného systému (ďalej len GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV), spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere Mesta Dunajská Streda a NASES a s tým súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných produktov v nasledovnom členení: Údržba dodaného licenčného softvéru (LSW) Update - údržba licencií dodaného aplikačného softvéru (ASW) Upgrade technické zhodnotenie dodaného ASW a zapracovanie požiadaviek mesta Hot line podpora Riadenie projektu Technická podpora Metodická podpora Školenia/metodické dni Bezpečnostná politika Na určenie rozsahu služieb sa v rámci tejto zmluvy používajú nasledovné skratky: 1 ČH človekohodina = 60 min 1 ČD človekodeň = 8 ČH (ďalej v texte len podpora). Podpora pozostáva z nižšie uvedených činností : Časť 1. Údržba licencií dodaného licenčného softvéru Aktualizácia verzií licenčného softvéru ORACLE SEO ASFU 1 CPU v termínoch vydania a podľa pravidiel autorskej spoločnosti. Časť 2. UPDATE Údržba licencií dodaného aplikačného softvéru Priebežné vykonávanie zmien vyplývajúcich zo všeobecne platnej legislatívy, ktorá priamo súvisí s funkciami príslušného modulu aplikačného softvéru. Zabezpečenie kompatibility aplikačného softvéru s novými verziami operačného systému. Zaisťovanie kompatibility integračného rozhrania voči Ústrednému portálu verejnej správy a centrálnym registrom FO, PO a adries. Oprava chýb aplikačného softvéru vo forme kumulatívnych zmien a nových verzií. Kontrola implementácie nových verzií a opráv. Zapracovanie opisu zmien do dokumentácie k aplikačnému softvéru. Časť 3. UPGRADE Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru Technické zhodnotenie dodaného aplikačného softvéru (alebo zapracovanie špecifických požiadaviek). Špecifickou požiadavkou sa rozumie požiadavka, ktorá sa realizuje na podnet objednávateľa bude zabezpečovať spracovanie údajov podľa jeho postupov a návrhov, ktoré sú rozdielne od algoritmov dodávaných a zapracovaných do aplikačného softvéru, ktoré sa chápu ako štandardné. Špecifické analytické a programátorské práce, ktoré priamo nezasahujú do jednotlivých aplikácií, ale súvisia s prácou s nimi (napr. návrh a programovanie konverzného programu a pod.) Rozsah pre kalendárny rok je 300 ČH. Časť 4. Hot-line podpora Telefonická podpora Rozsah pre kalendárny rok je 30 ČH. Vzdialená správa Rozsah: neobmedzene Časť 5. Riadenie projektu Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s plnením špecifických požiadaviek UPGRADE. Príprava a koordinácia aktivít súvisiacich s integráciou aplikačného softvéru na okolité systémy. Príprava a koordinácia metodických dní a školení pre zamestnancov objednávateľa. Vypracovanie a aktualizácia dokumentácie súvisiacej s bezpečnosťou informačných systémov dodávateľa. Rozsah pre kalendárny rok je 24 ČH. Časť 6. Technická podpora Profylaktika. Databáza a dáta. Operačný systém a systémové prostriedky. Licenčný a aplikačný softvér. Hardvérové vybavenie a sieť. Udržiavanie testovacej databázy. Rozsah pre kalendárny rok je 16 ČH. Časť 7. Metodická podpora Osobné konzultácie zamestnanca poskytovateľa so zamestnancami objednávateľa za účelom riešenia konkrétnych otázok súvisiacich s využívaním informačného systému samosprávy. Rozsah pre kalendárny rok je 32 ČH. Časť 8. Školenia/metodické dni Odborné školenie modulov aplikačného softvéru. Účasť na odborných metodických dňoch. Rozsah pre kalendárny rok je 8 osoba/školenie. Časť 9. Bezpečnostná politika Vypracovanie a aktualizácia dokumentu: Plán zálohy a obnovy produktov. Rozsah : 1 x ročne.

Doplňujúce informácie

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronickéh komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Zábezpeka podľa § 46 sa nevyžaduje. Vyhodnotenie reverzný postup.