Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
64 564 952,26
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
5. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
V zmysle realizácie elektronickej aukcie bude otváranie ponúk (ďalej aj "OP") v súlade s § 54 ZVO neverejné. OP sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v systéme ERANET, a to sprístupnením ponúk komisii. Zápisnica z OP sa uchádzačom nedoručuje.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Zabezpečenie stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR a vybraných organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej aj OvZP) prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok (ďalej aj ESP) priraďovaných k príslušným elektronickým stravovacím kartám (ďalej aj len ESK) jednotlivých zamestnancov v prevádzkarňach stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby, a poskytovateľ má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákonník práce) na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s dodávateľom. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania stravovania zamestnancov rezortu MPSVR SR a vybraných organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti (ďalej aj OvZP) prostredníctvom elektronických stravovacích poukážok (ďalej aj ESP) priraďovaných k príslušným elektronickým stravovacím kartám (ďalej aj len ESK) jednotlivých zamestnancov v prevádzkarňach stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby, a poskytovateľ má s nimi uzatvorený platný zmluvný vzťah v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákonník práce) na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody s dodávateľom. Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania bezkontaktných ESK aj správa ESK a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb objednávateľa a OvZP. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme ERANET. Doručenie do tohto systému je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v systéme. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme ERANET, sa zaregistruje do systému na webovej adrese https://employment.eranet.sk/ alebo www.eranet.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadanú emailovú adresu zaslané prístupové heslo pre prihlásenie do systému ERANET za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk. Registrovaný uchádzač v systéme ERANET sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prihlasovacie meno a heslo, ktoré si nastavil pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému ERANET má uchádzač v profile Prehľad zákaziek neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať výlučne elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú skeny originálnych dokladov alebo úradne overených kópií. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3. Verejná súťaž (VS) sa realizuje postupom podľa § 66 prvá veta ods. 7 ZVO (tzv. reverzná VS). 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že na financovanie tejto zákazky nebude mať schválený dostatočný objem finančných prostriedkov. 5. K bodu II.2.7): Dĺžka trvania zákazky, Rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému: Táto dohoda sa uzatvára na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpaním sumy, ktorá nemôže prekročiť sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača - podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch (časť A.5, bod 6.). 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 250 000 EUR. Podrobné informácie k spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch (časť A.5, bod 18.). 8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9. Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na žiadne z uvedených.