Sudy a palety so záchytnou vaňou
Sudy a palety so záchytnou vaňou
Sudy a palety so záchytnou vaňou
Sudy a palety so záchytnou vaňou
Sudy a palety so záchytnou vaňou
Predmetom zákazky sú dodávky 200l sudov z pozinkovaného plechu na prepravu RA materiálov, ktoré sú schválené ako prepravné zariadenie pre podmienky priemyselnej zásielky typu 2 v počte 7 369 ks a kompatibilných paliet so záchytnou vaňou v počte 72 ks. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.. Dodávky 200l sudov z pozinkovaného plechu na prepravu RA materiálov, ktoré sú schválené ako prepravné zariadenie pre podmienky priemyselnej zásielky typu 2 v počte 7 369 ks a kompatibilných paliet so záchytnou vaňou v počte 72 ks. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/435651. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000,- EUR g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu rámcovej dohody. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Informácia k bodu IV.1.3) tohto oznámenia: Verejný obstarávateľ uzatvorí rámcovú dohodu so všetkými uchádzačmi, ktorí splnia podmienky účasti, požiadavky na predmet zákazky a predložia ponuku ocenením každej položky v EUR bez DPH. Celková zmluvná cena bude stanovená vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. j) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnú na uzavretie zmluvy je v súlade s §56 ods.15 zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.