Vyhlásené obstarávanie

SMART Bardejov - mesto na dosah


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Bardejov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
509 456,30
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
75112100-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
31. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
31. December 2021
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ použitie elektronickú aukciu, čím postupuje podľa § 54 ZVO, t.j. otváranie ponúk je neverejné a údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 12

Výsledky

SMART Bardejov - mesto na dosah

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výber poskytovateľa k dodaniu aktivít projektu: "SMART Bardejov - mesto na dosah". Mesto Bardejov zavádza Smart-City platformu s podporou internetu vecí pre dopravu a monitoring životného prostredia prostredníctvom sústavy senzorov. Dáta zo senzorov budú použité pre rozvoj mestských verejných politík - dopravnej a parkovacej politiky, politiky životného prostredia a užitočných aplikácií pre občanov, návštevníkov či komerčné subjekty.. Opis a požadovaný rozsah predmetu zákazky je uvedený v nasledovných prílohách Súťažných podkladov: Príloha 2 - Výkaz výmer Príloha 3 - Technická špecifikácia Príloha 5 - Bardejov - PD (projektová dokumentácia) Príloha 6 - Technický popis riešenia

Doplňujúce informácie

1.Podmienky a pravidlá neupravené v tejto výzve, v súťažných podkladoch (SP) a v procese verejného obstarávania (VO) sa riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 2.K SP sa poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 3. Toto VO sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS ÚVO, ktorý je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ Pre účasť na elektronickom VO, resp. komunikáciu v systéme a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému IS ÚVO - EVO je potrebné: - ak uchádzač nemá konto v IS ÚVO je potrebné vytvoriť si účet - v prípade ak hospodársky subjekt, za ktorého predkladáte ponuku/realizujete inú komunikáciu podľa ZVO, ešte nie je zaregistrovaný v IS ÚVO, je potrebné ho zaregistrovať link: https://www.uvo.gov.sk/private/hospodarske-subjekty/add 4.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené VO na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 ZVO. 5.Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto VO sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja EVO na portáli www.uvo.gov.sk. 6.Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. 7. Predmet zákazky tvorí jeden funkčný celok, preto ho nie je možné deliť na časti. 8. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO. 9. Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: I. Poskytovateľ a ním poverené osoby II. Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby III. Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby IV. Certifikačný orgán a nimi poverené osoby V. Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu VI. Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov VII. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ VIII. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. I. až VII. v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 10. Celková doba realizácie všetkých aktivít projektu od účinnosti zmluvy je 12 mesiacov. Účinnosť zmluvy je podmienená odkladnou podmienkou, ktorá je splnená doručenia kladnej správy z kontroly verejného obstarávania a pripustenie všetkých výdavkov z tohto verejného obstarávania do financovania poskytovateľom finančných prostriedkov. 11. Vyžaduje sa zloženie zábezpeky podľa § 46 zákona č. 343/2015 vo výške 20.000,00 EUR (slovom dvadsaťtisíc €) 12. Ďalšie informácie sú kapacitných dôvodov v SP.