Vyhlásené obstarávanie

Odborné prehliadky a odborné skúšky VTZ – zdvíhacích zariadení, elektrických zariadení a revízie elektrického ručného náradia a elektrických spotrebičov


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
82 340,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71632000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
21. December 2021
Dátum otvárania ponúk:
21. December 2021
Ponuka musí platiť do:
31. Marec 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ponuky budú otvorené prostredníctvom systému eZakazky po uplynutí/odomknutí časového zámku. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky dňa 21.12.2021 o 10:05 hod.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Odborné prehliadky a odborné skúšky VTZ – zdvíhacích zariadení, elektrických zariadení a revízie elektrického ručného náradia a elektrických spotrebičov

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vykonávanie kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia podľa § 9 Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len ,,vyhláška). Kontrola stavu bezpečnosti zahŕňa vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení zdvíhacích a elektrických a revízií elektrického ručného náradia spotrebičov revíznym technikom a vykonanie opakovaných úradných skúšok podľa uvedenej vyhlášky, podľa ďalších podmienok dohodnutých v zmluve, v zákone č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušných technických normách, najmä ale nielen podľa STN 331500, STN 33 1600 a STN 33 1610. Vykonanie opakovanej úradnej skúšky zabezpečí poskytovateľ u oprávnenej právnickej osoby na overovanie plnenia požiadaviek bezpečnosti technických zariadení. Predmetom tejto zákazky je aj vypracovanie správ o prehliadkach a skúškach, vydanie osvedčení o úradných skúškach, či vypracovanie a vystavenie iných všeobecne záväznými právnymi predpismi stanovených formálnych výstupov z prehliadok a skúšok. Predmetom tejto zákazky je aj v prípade opravy VTZ vykonanie skúšok po oprave, ktoré vyplývajú a spravujú sa vyhláškou a zákonom o BOZP a v prípade novoinštalovaných a prevádzkovaných VTZ vykonanie relevantných povinných prehliadok a skúšok, ktoré vyplývajú a spravujú sa vyhláškou a zákonom o BOZP. Predmetom tejto zákazky je aj vypracovanie harmonogramu uskutočnenia všetkých potrebných a povinných prehliadok a skúšok na všetky VTZ, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmetom tejto zákazky je aj odborná súčinnosť poskytovateľa pri správe, prevádzke a údržbe VTZ spočívajúca v poradenskej činnosti a návrhu opatrení súvisiacich s ďalšou prevádzkou týchto zariadení, ako aj legislatívne poradenstvo súvisiace s prevádzkou týchto zariadení a úpravou nastavenia harmonogramu v prípade, ak by v plnej miere nezodpovedal platným všeobecne záväzným právnym predpisom týkajúcich sa predmetu tejto zákazky. Bližšie a konkrétnejšie informácie o jednotlivých prevádzkovaných VTZ sú uvedené v súťažných podkladoch.. Predmetom zákazky je vykonávanie kontroly stavu bezpečnosti technického zariadenia podľa § 9 vyhlášky, zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušných technických noriem, najmä ale nielen podľa STN 331500, STN 33 1600 a STN 33 1610, a to počas doby platnosti zmluvy, ktorá je stanovená do 31.12.2025.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ na základe § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi ako aj predkladanie ponúk sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 41 ods. 3 ZVO, aby úspešný uchádzač v zmluve (Zmluva o poskytovaní služieb) najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s touto zákazkou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (predpokladaná hodnota zákazky). 6. Dátum uvedený v bode II.2.7 je len predpokladaný. V prípade vybratia úspešného uchádzača môže zmluva nadobudnúť platnosť a účinnosť aj skôr. 7. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na obstaranie inovácií ani na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, procesné alebo obsahové podmienky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy.