Vyhlásené obstarávanie

Mládežnícke centrum


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Moldava nad Bodvou
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
567 100,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212330-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
kontaktné miesto - E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava;
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods.2 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk; Vzhľadom na aktuálne Covid - opatrenia, otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18. Viď Príručka k funkcionalite.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Mládežnícke centrum

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia (SO 01) a dostavba objektu (SO 02) na p.č. 106/1 v katastrálnom území Moldava nad Bodvou, okres Košice-okolie. Existujúci objekt sa nachádza v intraviláne mesta. Existujúci objekt využíva dve nadzemné podlažia. Miestom realizácie predmetu zákazky je mierne svažitý pozemok s existujúcimi stavbami. Existujúci objekt je dopravne napojený zo západnej strany budovy. Objekt je napojený na existujúce inžinierske siete. Na objekte sa nenachádzajú dažďové zvody. Realizácia predmetu zákazky sa nedotkne jestvujúceho dopravného napojenia. Plocha v okolí stavby je dostačujúca pre zriadenie staveniska. Pripravovaná zákazka predstavuje zmenu funkcie objektu na multifunkčné mládežnícke centrum s primárnou funkciou knižnice. Realizáciou zákazky a výtvarným riešením sa objekt zhodnotí aj po vizuálnej stránke. Predmetom zákazky je úprava dispozičného riešenia objektu, dostavba objektu o objekt SO 02, výmena fasádnych otvorov, zateplenie objektu, výmena a vyregulovanie vykurovania v existujúcom objekte.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia (SO 01) a dostavba objektu (SO 02) na p.č. 106/1 v katastrálnom území Moldava nad Bodvou, okres Košice-okolie. Existujúci objekt sa nachádza v intraviláne mesta. Existujúci objekt využíva dve nadzemné podlažia. Miestom realizácie predmetu zákazky je mierne svažitý pozemok s existujúcimi stavbami. Existujúci objekt je dopravne napojený zo západnej strany budovy. Objekt je napojený na existujúce inžinierske siete. Na objekte sa nenachádzajú dažďové zvody. Realizácia predmetu zákazky sa nedotkne jestvujúceho dopravného napojenia. Plocha v okolí stavby je dostačujúca pre zriadenie staveniska. Pripravovaná zákazka predstavuje zmenu funkcie objektu na multifunkčné mládežnícke centrum s primárnou funkciou knižnice. Realizáciou zákazky a výtvarným riešením sa objekt zhodnotí aj po vizuálnej stránke. Predmetom zákazky je úprava dispozičného riešenia objektu, dostavba objektu o objekt SO 02, výmena fasádnych otvorov, zateplenie objektu, výmena a vyregulovanie vykurovania v existujúcom objekte.

Doplňujúce informácie

1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.VOb si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy v prípade negatívneho vývoja rozpočtového krytia na financovanie uvedenej investičnej akcie, a to bez akýchkoľvek sankcií zo strany zhotoviteľa. 6.Lehota splatnosti čiastkových faktúr a konečnej faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 7.Vyžaduje sa záručná lehota 60 mesiacov a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 8. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. plán užívania stavby po ukončení stavených prác. 9. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 10.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude zohľadňovať postup realizácie stavených prác SO 01 do 31.08.2022 a SO 02 do 30.04.2023, bude súčasťou ponuky uchádzača formou prílohy k zmluve. 11.Od úspešného uchádzača ako zhotoviteľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 12.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 13.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 14.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 15.Úspešný uchádzač v postavení zhotoviteľa sa zaviaže strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o poskytnutí NFP zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ. 16. "Iná osoba" v kontexte § 33 ods. 2 ZVO a § 34 ods. 3 ZVO, prostredníctvom ktorej uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, sa podieľa na plnení predmetu zákazky v rozsahu svojho záväzku, ktorý jej vyplýva z písomnej zmluvy podľa § 33 ods. 2 ZVO alebo podľa § 34 ods. 3 ZVO. 17.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil počas stavebných prác detailnú informáciu o spôsobe nakladania s generovaným odpadom, podmienky nakladania s generovaným stavebným odpadom sú uvedené v zmluve. 18.Ostatné informácie sú v SP.