Vyhlásené obstarávanie

Obnova administratívnej budovy RTVS – Budova archívu Košice


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Rozhlas a televízia Slovenska
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 023 650,25
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Komisia podľa SP otvorí ponuky elektronicky na mieste, t.j. v rámci systému EKS. Miestom on-line sprístupn. ponúk je webová adresa https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2550.Prostred.funkcionality EKS sa online sprístupnia ponuky všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie v čase podľa bodu IV.2.7) tejto výzvy v súlade so zákonom.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie. Podrobnejšie uvedené v bode 11. Otváranie ponúk v predmetných súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Obnova administratívnej budovy RTVS – Budova archívu Košice

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky sú stavebné a rekonštrukčné práce s cieľom zlepšenia energetickej efektívnosti budovy Archívu RTVS v Košiciach v rozsahu spracovaného realizačného projektu stavby. Projekt rieši obnovu administratívnej budovy archívu RTVS Košice na Rastislavovej ulici č.13 v Košiciach v areály RTVS, za účelom zlepšenia jej energetickej efektívnosti. Predmetný objekt sa nachádza v severnej časti areálu na pozemku parcelné č. 1537/5 /evidovaný v registri C/ na LV č.6103, katastrálne územie Skladná. Obnova objektu za účelom zlepšenia jej energetickej efektívnosti sa bude realizovať v dvoch hlavných etapách, a to architektonicko-stavebnej, ktorá rieši obnovu obalových konštrukcií objektu a technologickej časti, ktorá obsahuje jednotlivé profesie so značnou energetickou náročnosťou - vykurovanie, vzduchotechnika a klimatizácia, zdravotechnika a elektroinštalácia.. Predmetom tejto zákazky sú stavebné a rekonštrukčné práce s cieľom zlepšenia energetickej efektívnosti budovy Archívu RTVS v Košiciach v rozsahu spracovaného realizačného projektu stavby. Projekt rieši obnovu administratívnej budovy budovy archívu RTVS Košice na Rastislavovej ulici č.13 v Košiciach v areály RTVS, za účelom zlepšenia jej energetickej efektívnosti. Predmetný objekt sa nachádza v severnej časti areálu na pozemku parcelné č. 1537/5 /evidovaný v registri C/ na LV č.6103, katastrálne územie Skladná. Obnova objektu za účelom zlepšenia jej energetickej efektívnosti sa bude realizovať v dvoch hlavných etapách, a to architektonicko-stavebnej, ktorá rieši obnovu obalových konštrukcií objektu a technologickej časti, ktorá obsahuje jednotlivé profesie so značnou energetickou náročnosťou - vykurovanie, vzduchotechnika a klimatizácia, zdravotechnika a elektroinštalácia. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedených v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). Systém Elektronické obstarávanie/Systém EO použitý na zadávanie tejto zákazky je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (EKS). Je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na web. sídle: https://eo.eks.sk/. Verejný obstarávateľ (V.Ob.) uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania (v aktuálnom znení), ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona zákl. podmienky používania elektr. podpory procesov vo VO najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osob. údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Priamy odkaz: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 2.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (PÚ) sú prístupné v súlade so zákonom na internet. adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2550 a na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie (ÚVO) http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434861 je uvedený priamy odkaz na internet. adresu tejto zákazky zverejnenej na EKS, t.j. https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2550. Z uvedeného dôvodu V.Ob. tieto dokumenty záujemcom nezasiela. V.ob. odporúča uchádzačom počas celého trvania tohto VO priebežne sledovať Elektronickú tabuľu (ET) tejto zákazky a tiež web. sídlo ÚVO, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/11786, resp. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434861 3.Komunikačným jazykom v tomto VO je slovenský jazyk. 4.Náklady spojené s účasťou v tomto VO znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči V.Ob. 5.Vysvetlenie informácií potrebných na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia PÚ, V.Ob. bezodkladne oznámi v súlade s predmetnými SP najneskôr 3 pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6.Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v časti J. označenej ako Prílohy SP. 7.VO sa môže zúčastniť aj skupina dodávateľov (SD). V.Ob. nevyžaduje od SD, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo VO a pre prípad prijatia ponuky. Na účely účasti vo VO musí SD stanoviť vedúceho člena SD, rozsah jeho kompetencií a určenie kontaktných údajov pre komunikáciu v danom VO. Všetci členovia SD musia udeliť písomné plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), na všetky úkony spojené s účasťou v danom VO a na konanie v mene všetkých členov SD počas celého procesu VO, prijímať pokyny v tomto VO a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie. V prípade prijatia ponuky SD sa vyžaduje, aby SD pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila V.Ob. zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči V.Ob. spoločne a nerozdielne. 8.Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 25 000,00 Eur. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v SP. 9.V.Ob. vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia Zmluvy o dielo predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 22.6 SP. 10.Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční v súlade s bodom 29. SP. V súvislosti s uvedeným V.Ob. odporúča záujemcom sledovať ET a PROFIL V.Ob. podľa bodu 2 , VI.3) Doplňujúce informácie tejto výzvy na predkladanie ponúk. 11.Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na to, že predmet zákazky je homogénny z funkčného, časového, miestneho hľadiska a taktiež z hľadiska typu uzavretej zmluvy. 12.Predmetné VO je c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Predmetné VO nie je: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií.