Vyhlásené obstarávanie

Spotrebný laboratórny a zdravotnícky materiál pre projekty dlhodobého strategického výskumu OPENMED, LISPER a Drive4SIFood


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
541 334,64
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33140000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
24. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
24. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné, bez účasti uchádzačov, pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Spotrebný laboratórny a zdravotnícky materiál pre projekty dlhodobého strategického výskumu OPENMED, LISPER a Drive4SIFood

Spotrebný laboratórny a zdravotnícky materiál pre projekty dlhodobého strategického výskumu OPENMED, LISPER a Drive4SIFood

Spotrebný laboratórny a zdravotnícky materiál pre projekty dlhodobého strategického výskumu OPENMED, LISPER a Drive4SIFood

Spotrebný laboratórny a zdravotnícky materiál pre projekty dlhodobého strategického výskumu OPENMED, LISPER a Drive4SIFood

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho a zdravotníckeho materiálu ako sú rôzne typy mikropipiet, pipetovací nástavec, náhradné filtre do pipetovacieho nástavca, rôzne typy mikroskúmaviek a skúmaviek, kryoboxy, kulticačné platničky, striekačky, misky, kadičky, pinzety, dezinfekčné prostriedky, UV žiarič, kapiláry, analytické kolóny a ostatný spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebný na nezávislý výskum a vývoj. Predmet zákazky je rozdelený na osem samostatných časti: Časť A:Mikropipety Časť B:Plasty Časť C:Sklo a kov Časť D:Dezinfekcia Časť E:Ostatný materiál Časť F:Spotrebný materiál pre hmotnostné spektrometre v spojení s vysokoúčinnými kvapalinovými chromatografmi Časť G:Chemikálie pre potvrdenie identity proteínov imunoblotovacou technikou Časť H:Spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, na viacero častí predmetu zákazky alebo na všetky časti predmetu zákazky. V rámci jednej časti musí uchádzač predložiť ponuku na všetky položky, Podrobné vymedzenie jednotlivých častí predmetu zákazky, opis, technické požiadavky tvorí Prílohu č. 2 (časť A až H) Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.. Časť A: Mikropipety Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho materiálu, ktorými sú rôzne druhy a typy mikropiet, pipetovacie nástavce, náhradné filtre a náhradný silikónový adaptér pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť A Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť B: Plasty Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho materiálu, ktorými sú mikroskúmavky, skúmavky, špičky, kryoboxy, rukavice, stojany na skúmavky, kultivačné fľaše a platničky, petriho misky, pipety, centrifugačné skúmavky, filtračné membrány a vialky pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť B Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť C: Sklo a kov Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho materiálu, ktorými sú injekčné ihly, kultivačné komôrky, kadičky, fľaše reagenčné a fľaše so závitom, špachtle, pinzety, nožnice, lievik a rezač pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť C Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť D: Dezinfekcia Predmetom zákazky je dodanie čistiacich a dezinfekčných prostriedkov do už existujúcich zariadení pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť D Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť E: Ostatný materiál Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho materiálu, ktorými sú UV žiariče, TCL platničky, indikátorové papieriky,filtračný papier, silikagél, IPG prúžky, rúška, vaty, obrúsky, miešadielká pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť E Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť F: Spotrebný materiál pre hmotnostné spektrometre v spojení s vysokoúčinnými kvapalinovými chromatografmi Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho materiálu, ktorými sú rôzne druhy a typy kapilár, vialok, analytická kolóna, ferula, skrutka, rukávnik, mikrospojka pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť F Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť G: Chemikálie pre potvrdenie identity proteínov imunoblotovacou technikou Predmetom zákazky je dodanie chemikálií pre potvrdenie identity proteínov imunoblotovacou technikou, ktorými sú blotovací filtračný papier, penové vankúšiky, hyrdofobická membrána, transfer membrána, dializačná membrána pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť A Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.Časť H: Spotrebný materiál pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát Predmetom zákazky je dodanie spotrebného laboratórneho materiálu pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno - spektrometrických dát, ktorými sú tesniaca vložka, pružina, ihla, hrot, striekačka, kapilára, kit filtrov a tesnení, kit spotrebného materiálu, analytická kolóna, filtre, skúmavky, lampy a batérie pre Univerzitu Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach potrebných na výskum a vývoj. Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a predpokladané množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 časť A Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na elektronickej tabuli https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/2089. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ dokumenty záujemcom nezasiela. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/2089 a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. O vysvetlenie informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese https://eo.eks.sk/ ElektronickaTabula/Detail/2089, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. Predmet rámcovej dohody je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a)Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), b)Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), c)Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g)Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary), h)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Lehota splatnosti faktúry je 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry, z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (NFP). Rámcová dohoda bude uzatvorená s odkladacou podmienkou nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, ktorou bude schválenie verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP, t. j. doručenie kladnej správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak výsledky administratívnej alebo finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z procesu verejného obstarávania. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to do konca trvania dotknutých aktivít projektov t. j. do 30. 06. 2023. Trvanie rámcovej dohody bude možné písomným dodatkom predĺžiť, ak v čase podľa predchádzajúcej vety nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu hodnoty zákazky. Celková doba trvania rámcovej dohody však v takom prípade nesmie presiahnuť 4 roky. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.