Vyhlásené obstarávanie

Zber a zneškodnenie komunálneho odpadu v obci Plavecký Štvrtok


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Plavecký Štvrtok
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
283 680,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
90500000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. December 2021
Lehota na predkladanie ponúk:
19. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
19. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
30. November 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uskutoční sa online otvárane ponúk. Zápisnica sa automaticky zasiela okamžite po sprístupnení ponúk. Z dôvodu pandemických opatrení a min. počtu komisie VO neodporúčame sa zúčastniť otvárania. Podrobné info viď v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 36

Výsledky

Zber a zneškodnenie komunálneho odpadu v obci Plavecký Štvrtok

Opis obstarávania

Predmetom zákazky bude nakladanie s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v obci Plavecký Štvrtok. Ide najmä o tieto služby: Predmetom zákazky je odvoz, likvidácia a zhodnotenie štyroch rôznych typov odpadu na obdobie 3 roky. 1)Zmesový komunálny odpad (20 03 01) 2)Objemný odpad (20 03 07) 3)Drobný stavebný odpad (20 03 08) 4)Biologicky rozložiteľný dopad (20 02 01) Zákazka sa delí na 2 časti: 1. časť predmetu zákazky: Zmesový komunálny odpad 2. časť predmetu zákazky: Ostatný odpad (Objemný odpad, Drobný stavebný odpad, Biologicky rozložiteľný dopad) Podrobná špecifikácia a ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch najmä v kapitole D - Opis predmetu zákazky.. Predmetom zákazky bude nakladanie s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v obci Plavecký Štvrtok. Ide najmä o tieto služby: 1. časť predmetu zákazky: Zmesový komunálny odpad Zber, odvoz a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu kat. č. 20 03 01 zo 120 litrových nádob, 240 litrových nádob a 1100 litrových nádob a plastových vriec s objemom 120 l a to všetko v súlade s platnou legislatívou a platným a účinným všeobecne záväzným nariadením obce o nakladaní s odpadom (ďalej len VZN) v intervale 12, 26, resp. 52 x ročne. Zberné nádoby budú vo forme nájmu počas celého obdobia poskytovania služieb a budú označené transpondérmi (čipmi). Čítacie zariadenie musí byť schopné identifikovať jednotlivé nádoby a priraďovať ich k jednotlivým domácnostiam, fyzickým osobám podnikateľom a právnickým osobám. Podrobná špecifikácia a ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch najmä v kapitole D - Opis predmetu zákazky pre 1. časť predmetu zákazky.Predmetom zákazky bude nakladanie s odpadmi v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v obci Plavecký Štvrtok. Ide najmä o tieto služby: 2. časť predmetu zákazky: Ostatný odpad a)Objemný odpad (20 03 07) Objemný odpad bude zbieraný do veľkoobjemových naťahovacích kontajnerov o objeme 3 ks x35 m3 kontajner s frekvenciou 2x za rok, 2 ks x 26 m3 kontajner 2x za rok, a 1ks vaničkový kontajner 7m3 x 26 x za rok ktoré sú/budú umiestnené na zbernom dvore odpadov. Kontajner vo vlastníctve obce 1 ks, 7 m3 a na prenájom je potrebných : veľkokapacitný naťahovací kontajner 3ksx35 m3 a 2ksx26 m3 b)Drobný stavebný odpad (20 03 08) Drobný stavebný odpad je zbieraný do vaňového kontajnera o objeme 5 m3, ktorý je umiestnený na zbernom dvore odpadov. Kontajner je vo vlastníctve obce. c)Biologicky rozložiteľný dopad (20 02 01) BRO bude zbieraný do dvoch vaňových kontajnerov o objeme7m3 umiestnených na zbernom dvore odpadov. Obec požaduje od dodávateľa dodanie služby odvozu a zhodnotenia odpadu vrátane prenájmu 1ks 7m3 kontajnera. Druhý kontajner je vo vlastníctve obce. Podrobná špecifikácia a ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch najmä v kapitole D - Opis predmetu zákazky pre 1. časť predmetu zákazky.

Doplňujúce informácie

1)Verejný obstrávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (2) Požaduje sa zábezpeka na viazanosť ponúk vo výške 5000,- EUR pre 1. časť predmetu zákazky a 2000 EUR pre 2. časť predmetu zákazky. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (3) VO bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odvolávka 50)viď zákon, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. (4)Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii VO bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. (5) Verejné obstarávanie a komunikácia medzi osobou podľa §8 zákona a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO ver. 18. Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: link www.uvo.gov.sk , časť Privátna zóna, vytvorenie účtu, odkaz https://www.uvo.gov.sk/registrácia, vyplniť povinné kolónky kliknúť na tlačidlo odoslať pomocou inštrukcií zaslaných do uvedeného mailu získať prístupové údaje na prihlásenie v ľavom menu kliknúť na Hospodárske subjekty, v prípade že budete reagovať na zákazku v mene hospodárskeho subjektu, ktorý nie je v zozname musíte ho pridať medzi svoje HS kliknutím na + pridať hospodársky subjekt všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky- 5f7.html, v časti Záujemca/uchádzač. Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke buď cez profil VO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4148 alebo priamo na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435786 Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky- 5f7.html, Záujemca/uchádzač. Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na uvedených web. adresách po kliknutí na konkrétnu zákazku bude uchádzač prihlásený do informačného systému UVO môcť kliknúť na "predložiť ponuku" alebo kliknúť na "položiť otázku", čím sa aktivuje jeho prístup k zákazke a aktivujú sa všetky funkcionality IS EVO zo strany uchádzača/záujemcu k tejto zákazke alebo kliknúť na "vstúpiť do zákazky" bez vytvorenia väzby na zákazku. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v systéme IS EVO. (6) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. (7) Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie.