Vyhlásené obstarávanie

Výroba atypického nábytku na mieru vrátane technického vybavenia pre DSS v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
133 449,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
20. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
20. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
V systéme EVO ver. 18.0 funkcionalita "on-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Výroba atypického nábytku na mieru vrátane technického vybavenia pre DSS v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK

Výroba atypického nábytku na mieru vrátane technického vybavenia pre DSS v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výroba atypického nábytku na mieru vrátane technického vybavenia pre DSS v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK v rámci projektu Podpora deinštitucionalizácie zariadení sociálnych služieb v okrese Pezinok- DSS a ZPB MEREMA, kód projektu NFP 302021S791 a Podpora deinštitucionalizácie zariadení sociálnych služieb v Bratislave - DSS a ZPS Rača, podporených zo štrukturálnych fondov EÚ Integrovaný regionálny operačný program 2014 2020 (ďalej len IROP 2014 2020), kód projektu NFP 302021M866.. Predmetom zákazky je výroba atypického nábytku na mieru vrátane technického vybavenia pre Domov sociálnych služieb a zariadenie podporovaného bývania MEREMA v rámci projektu s názvom Podpora deinštitucionalizácie zariadení sociálnych služieb v okrese Pezinok - DSS a ZPB MEREMA. Predmet zákazky zahŕňa zameranie, výrobu, dovoz, montáž nábytku na mieru s príslušenstvom (drez, vodovodná batéria), inštaláciu elektrických vstavaných spotrebičov (umývačka riadu, chladnička, sklokeramická varná doska, rúra, digestor) a uvedenie do prevádzky vrátane základného predvedenie funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám objednávateľa pre DSS a ZPB MEREMA, ako aj odvoz a likvidácia odpadu separovaným spôsobom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.Predmetom zákazky je výroba atypického nábytku na mieru vrátane technického vybavenia pre Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Rača v Bratislave v rámci projektu s názvom Podpora deinštitucionalizácie zariadení sociálnych služieb v Bratislave - DSS a ZPS Rača. Predmet zákazky zahŕňa zameranie, výrobu, dovoz, montáž nábytku na mieru s príslušenstvom (drez, vodovodná batéria), inštaláciu elektrických zabudovaných spotrebičov (umývačka riadu, chladnička, digestor, mikrovlná rúra, sklokeramická varná doska, rúra) a uvedenie do prevádzky vrátane základného predvedenie funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám objednávateľa pre DSS a ZPS Rača, ako aj odvoz a likvidácia odpadu separovaným spôsobom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO ver. 18.0. . 2. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky. 3. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Komunikačným jazykom v tejto súťaži je slovenský jazyk. 5. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 6. Podrobnosti o podmienkach vykonania zákazky sú uvedené v zmluve o dielo. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil v zmysle § 114 ods. 1 zákona o VO. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti JED. 9. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 10. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o VO. 11. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO.