Vyhlásené obstarávanie

Administratívny informačný systém


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
296 740,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
30. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Uvedené v bode 27 súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 55

Výsledky

Administratívny informačný systém

Opis obstarávania

Predmet zákazky spočíva vo vybudovaní Administratívneho informačného systému, ktorého súčasťou bude aj dodanie všetkých potrebných licencií na chod dodaného diela aj s operačným systémom, práce potrebné na nasadenie, zdrojové kódy pre každú časť vyvíjaného diela a zdrojové kódy diela ako celku, vypracovanie dokumentácie podľa zákonov uvedených v opise predmetu zákazky, vrátane migrácie údajov z aktuálneho informačného systému a následná prevádzka, údržba a rozvoj. Na dodávané dielo je dodávateľ povinný prevádzkovať pre Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky (ďalej len úrad) servis, na ktorý bude uzatvorená Zmluva o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému (ďalej aj ako SLA zmluva). Zmluva bude uzavretá na obdobie 3 rokov s opciou na 1 rok. Bližšie informácie o uplatnení opcie sú uvedené v Zmluve o podpore prevádzky, údržbe a rozvoji informačného systému.. Opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom IS EVO s využitím všetkých jeho funkcionalít. Záujemca predkladá ponuku elektronicky v IS EVO. 3) Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle §48 ZVO. 4) Doručovanie podaní v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. 5) Ak uchádzač použije JED, verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý bude oprávnený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejného obstarávania a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní, ako aj na uzavretie zmluvy, resp. ďalších úkonov spojených s plnením zmluvy vrátane podpisu budúcich dodatkov. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 7) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v súlade s §57 ods.2 ZVO právo zmluvu nepodpísať a zrušiť VO, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako PHZ. 8) Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača aj vtedy, ak nastanú skutočnosti podľa §40 ods.6 písm. g) ZVO. 9) Zákazka bude zadaná postupom superreverznej verejnej súťaže podľa §66 ods.7 ZVO a v súlade s bodom 3.2 časti 1.1 Pokyny pre uchádzačov SP. 10) Vyžaduje sa zloženie zábezpeky v sume 10 000 EUR, pričom podrobné informácie sú v SP, bod 19. 11) Nejedná sa o zelené VO. 12) Nejedná sa o VO so sociálnymi aspektmi.