Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie technického vybavenia pre Zberný dvor


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Likavka
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
129 325,01
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
16700000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Január 2022
Dátum otvárania ponúk:
31. Január 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2023
Miesto otvárania ponúk:
Visions s. r. o., Štefániková 23, 917 01 Trnava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zabezpečenie technického vybavenia pre Zberný dvor

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup technológie pre projekt Zberný dvor v obci Likavka Celkové množstvo alebo rozsah: 1.Teleskopický manipulátor 1 ks 2.Vyklápací náves 1 ks 3.Traktorový príves s ramenovým nosičom 1 ks 4.Kontajner na veľkoobjemný odpad uzatvárateľný v objeme 22m3 1 ks 5.Kontajner na bilogický rozložiteľný odpad uzatvárateľný v objeme 7m3 6 ks 6.Kontajner na drobný stavebný odpad otvorený so sklopným čelom v objeme 7m3 6 ks 7.Nádrž na použitý olej určená na zber a dočasné a bezpečné skladovanie použitého oleja s objemom 600l. Teleskopický manipulátor 1 ks Zoznam a podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladochVyklápací náves 1 ks Zoznam a podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladochTraktorový príves s ramenovým nosičom 1 ks Zoznam a podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch-Kontajner na veľkoobjemný odpad uzatvárateľný v objeme 22m3 - 1 ks -Kontajner na bilogický rozložiteľný odpad uzatvárateľný v objeme 7m3 - 6 ks -Kontajner na drobný stavebný odpad otvorený so sklopným čelom v objeme 7m3 - 6 ks -Nádrž na použitý olej určená na zber a dočasné a bezpečné skladovanie použitého oleja s objemom 600l - 3ks

Doplňujúce informácie

1)Verejný obstarávateľ v zmysle § 46 ods. 1 ZVO vyžaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa nasledovne: Pre časť 1 vo výške 2 300,- EUR, pre časť 2 vo výške 800,- EUR, pre časť 3 vo výške 1 800,- EUR a pre časť 4 vo výške 1 300,- EUR. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g) ZVO. 3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 5. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod. c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému Josephine, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod. d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému Josephine v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.