Vyhlásené obstarávanie

Stredná odborná škola - Szakközépiskola Tornaľa – modernizácia odborného vzdelávania


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 524 330,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214200-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
11. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Miesto on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Stredná odborná škola - Szakközépiskola Tornaľa – modernizácia odborného vzdelávania

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác v rámci investičnej akcie SOŠ Tornaľa - modernizácia odborného vzdelávania - budova SOŠ a SOŠ Tornaľa - modernizácia odborného vzdelávania - budova bývalej MŠ, v zmysle projektovej dokumentácie. V prípade budovy Strednej odborne školy v Tornali ide o vybudovanie obytných podkrovných priestorov, ktoré budú slúžiť ako učebne, zateplenie fasády celej školy, výmena všetkých nosných prvkov strechy, výmena krytiny a ďalšie práce v zmysle projektovej dokumentácie. V prípade budovy bývalej materskej školy, ktorá je v správe Strednej odborne školy v Tornali, vo vlastníctve Banskobystrického samosprávneho kraja, na objekte bude odstránená pôvodná strešná konštrukcia a nahradená väzníkovou konštrukciou, na ktorej sa bude nachádzať vegetačná strecha, prístavba na juhovýchodnej časti bude odstránená, na objekte budú vymenené výplne otvorov a celá budova bude tepelne zaizolovaná v zmysle projektovej dokumentácie. Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1: SOŠ Tornaľa - modernizácia odborného vzdelávania - budova SOŠ, Časť predmetu zákazky č. 2: SOŠ Tornaľa - modernizácia odborného vzdelávania - budova bývalej MŠ. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP. Možnosť predloženia ponúk na jednotlivé časti nie je obmedzená. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť alebo na obidve časti.. Predmetom zákazky na budove Strednej odborne školy v Tornali je vybudovanie obytných podkrovných priestorov, ktoré budú slúžiť ako učebne, zateplenie fasády celej školy, výmena všetkých nosných prvkov strechy, výmena krytiny a ďalšie práce v zmysle projektovej dokumentácie. Projektová dokumentácia je rozdelená na nasledujúce stavebné objekty: SO 01 Budova SOŠ SO 02 Zhromažďovacia plocha chodník SO 03 Oplotenie SO 04 Prístrešok na bicykle SO 05 Exteriérové fitness zariadenia SO 06 Spevnená plocha chodník Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP a v prílohách SP.Predmetom zákazky sú stavebné práce na budove bývalej materskej školy, predmetná budova je v správe Strednej odborne školy v Tornali, vo vlastníctve Banskobystrického samosprávneho kraja. Projektová dokumentácia je rozdelená na nasledujúce objekty: SO 01 Budova bývalej MŠ SO 02 Spevnené plochy SO 03 Oplotenie IO 01 Vodovodná prípojka IO 02.1 a IO.02.2 Kanalizačné prípojky Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky SP a v prílohách SP.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti: - v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu alebo - v zmysle § 114 ods. 1 ZVO čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť spôsobom - viď časť A. POKYNY NA VYPRACOVANIE PONUKY, bod 16. PREDKLADANIE PONÚK, ods. 16.5. súťažných podkladov. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom k skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s ust. § 112 ods. 6 druhá veta ZVO, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že predpokladaný začiatok realizácie predmetu zákazky je vzhľadom na procesy súvisiace s podaním a schválením žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku august 2022. Verejný obstarávateľ vzhľadom na uvedené odporúča uchádzačom, aby do svojej ponukovej ceny premietli aj prípadné riziká spojené s nárastom cien práce a materiálov v období medzi predložením ponuky a začiatkom realizácie stavebných prác, ktoré sú predmetom tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač danú skutočnosť vo svojej ponukovej cene nezohľadní, verejný obstarávateľ bude toto považovať za podnikateľské riziko na strane uchádzača. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií. 9. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.