Vyhlásené obstarávanie

Prístrojové vybavenie pre výskumné účely projektu: Analýza kardiovaskulárnej a imunologickej odpovede pacientov po prekonaní COVID-19


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 535 397,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
16. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
15. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Sprístupnenie ponúk je neverejné, bez účasti uchádzačov, pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 6

Výsledky

Prístrojové vybavenie pre výskumné účely projektu: Analýza kardiovaskulárnej a imunologickej odpovede pacientov po prekonaní COVID-19

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie prístrojového vybavenia, laboratórnych prístrojov a zariadení pre výskumné účely projektu: Analýza kardiovaskulárnej a imunologickej odpovede pacientov po prekonaní COVID-19 so zameraním na výskum nových diagnostických markerov a terapeutických prostriedkov (AKARDIO) definovaného v projekte Operačného programu Integrovaná infraštruktúra. Predmet zákazky je rozdelený do 4 samostatných ucelených častí: Časť č. 1 Prístrojové vybavenie na štúdium proteínových interakcií I a II Časť č. 2 Špeciálne laboratórne zariadenia pre molekulovú biológiu Časť č. 3 Špeciálne laboratórne zariadenia pre proteomiku Časť č. 4 Základné laboratórne zariadenia Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu ucelenú časť predmetu zákazky, na viacero ucelených častí predmetu zákazky alebo na všetky ucelené časti predmetu zákazky. V rámci jednej ucelenej časti musí uchádzač predložiť ponuku na všetky položky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky pre jednotlivé časti, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.. Časť č. 1 Prístrojové vybavenie na štúdium proteínových interakcií I a II Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.Časť č. 2 Špeciálne laboratórne zariadenia pre molekulovú biológiu Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.Časť č. 3 Špeciálne laboratórne zariadenia pre proteomiku Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.Časť č. 4 Základné laboratórne zariadenia Podrobný opis a špecifikácia požadovaných minimálnych vlastností a množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky v súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu, v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na elektronickej tabuli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2767. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ dokumenty záujemcom nezasiela. Verejný obstarávateľ zverejňuje všetky zmeny alebo doplnenia súťažných podkladov v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a na elektronickej tabuli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2767. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2767 a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa. O vysvetlenie informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2767, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. Predmet kúpnej zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Kúpna zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu zmluvnými stranami a účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov Európskej únie neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly kupujúcemu ako prijímateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu kupujúceho ako prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za verejné obstarávanie. Lehota splatnosti faktúry je 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry, z dôvodu jej odsúhlasenia poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (NFP). Kúpna zmluva bude uzatvorená s odkladacou podmienkou nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, ktorou bude schválenie verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP, t. j. doručenie kladnej správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, ak výsledky administratívnej alebo finančnej kontroly poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z procesu verejného obstarávania. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zelené verejné obstarávanie a nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.