Vyhlásené obstarávanie

Obstaranie služby profylaktiky, servisu a údržby systémov napojených na integračný systém VÚSCH, a.s.


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
71 880,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50312300-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
1. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
31. August 2022
Miesto otvárania ponúk:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., zasadacia miestnosť riaditeľstva, II.poschodie, Ondavská 8, 040 11 Košice, Slovenská republika
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese verejného obstarávateľa a bude vykonané v súlade s § 54 ods. 3 ZoVO ako neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Obstaranie služby profylaktiky, servisu a údržby systémov napojených na integračný systém VÚSCH, a.s.

Opis obstarávania

Obstaranie služby profylaktiky, servisu a údržby systémov napojených na integračný systém VÚSCH, a.s. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.. Obstaranie služby profylaktiky, servisu a údržby systémov napojených na integračný systém VÚSCH, a.s. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať v zmysle § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa predkladajú podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a pokynov uvedených v SP. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. Podrobnosti sú opísané v súťažných podkladoch. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob autentifikácie je uvedený v bode 19.3 súťažných podkladoch. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému Josephine v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. 5. Súťažné podklady a všetky dokumenty potrebné k vypracovaniu ponuky (vrátane príslušných informácií týkajúcich sa prípravnej trhovej konzultácie) k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Uchádzači, s ktorými bude podpísaná zmluva a ich subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora, v prípade ak to bude relevantné v súlade s platnou legislatívou. 7. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 8.Ostatné požiadavky na predmet zákazky a doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 10. Odporúčaná lehota na doručenie žiadosti uchádzača o vysvetlenie súťažných podkladov je do 24.01.2022 14:30 hod. 11. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 12. Informácie k Prípravnej trhovej konzultácii sú sprístupnené na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13119/summary