Vyhlásené obstarávanie

Rozšírenie kapacity a zlepšenie podmienok v materskej škole Korňa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Korňa
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
278 896,99
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Január 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Február 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Február 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Zasadačka Obecného úradu, Korňa 517, 023 21 Korňa.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, na vyššie uvedenom mieste. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzické osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený zástupca uchádzača.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rozšírenie kapacity a zlepšenie podmienok v materskej škole Korňa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác podľa vypracovaného projektu a podmienok vydaného stavebného povolenia na jestvujúcej materskej škole, na ktorej sa vybuduje nadstavba a vykonajú stavebné úpravy. Navrhovanými stavebnými úpravami sa zvýši kapacita detí v materskej škole o 15. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.. Jestvujúca budova materskej školy má obdĺžnikový pôdorys s vonkajšími rozmermi 8,8 x 23.5 m. Je umiestnená v rovinatom teréne. Objekt materskej školy nie je podpivničený, má dve podlažia a podstrešný priestor resp. tri podlažia vrátane podlažia tvoreného neobytnou povalou. Strecha je sedlová. Vykurovanie objektu zabezpečuje kotol na peletky. V rámci nadstavby na prepojenie jestvujúceho najvyššieho podlažia s nadstavbou bude zhotovené ľahké oceľové schodisko, ktorého stupne budú mať protišmykovú úpravu. Navrhovaná nadstavba bude montovaná a prispôsobená architektonickému stvárneniu budovy. Podlahu nadstavby budú tvoriť drevené trámy položené na štartovacie železobetónové vence. Nosné priečky budú drevené stĺpikové steny. Strop nadstavby bude z drevených stropníc. Strešná konštrukcia sa vytvorí sedlová, krytina bude ľahká plechová. Nadstavba sa dopojí na jestvujúce vnútorné inštalácie. Okná v nadstavbe budú plastové s izolačným trojsklom. Vnútorné dvere budú drevené. Priestory nových sociálnych zariadení sa obložia keramickým obkladom. Obvodové steny nadstavby budú z vonkajšej strany s úpravou z exteriérovej omietky. Rozsah stavebných prác je podrobne vymedzený v spracovanom projekte a výkazoch výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Postup zadávania zákazky sa uskutočňuje elektronicky cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť zo strany záujemcov je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať. Hospodársky subjekt musí mať vytvorené konto pre prihlásenie sa do IS EVO. Presný postup pre vytvorenie konta a prihlásenie sa do IS EVO je zachytený v príručke k funkcionalitám webového sídla úradu v časti registrácia hospodárskeho subjektu ako aj medzi video návodmi na linku: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. Podrobnejšie návody na používanie IS EVO obsahujú príručky zverejnené na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-isevo/prirucky-5f7.html. Komunikácia a výmena informácií v predmetnom verejnom obstarávaní bude prebiehať výhradne elektronicky podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, prostredníctvom IS EVO v aktuálnej verzii ku dňu vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Za moment doručenia písomnosti medzi verejným obstarávateľom, uchádzačom alebo záujemcom, s doručením ktorých zákon o verejnom obstarávaní spája plynutie lehôt sa považuje dátum odoslania písomnosti cez IS EVO. 2. Súťažné poklady sú verejne prístupné a zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky). 5. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 6. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti. 7. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. Predkladajú sa výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. 8. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu stavebných prác. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje. 9. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj v elektronickej forme v *.xls formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 11. Uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými prácami, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly /auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ, a poskytovať im všetku potrebnú súčinnosť.