Vyhlásené obstarávanie

Zmena využitia priestorov administratívnej budovy na predškolské zariadenie v Moldave nad Bodvou


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Moldava nad Bodvou
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
490 505,50
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214100-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
14. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
10. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
10. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Kontaktné miesto VO: E&L Consulting, s.r.o., Sabinovská 12, 821 02 Bratislava, miestnosť č.305, 3.poschodie. Otváranie ponúk bude elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18. Viď Príručka On-line sprístupnenie na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html . Ponuky budú otvorené funkcion.IS EVO "On- line".Uchádzačom zašle IS EVO po elektronickom otvorení ponúk zápisnicu.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 ZVO je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou IS EVO ver. 18.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Zmena využitia priestorov administratívnej budovy na predškolské zariadenie v Moldave nad Bodvou

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zmena využitia priestorov administratívnej budovy na budovu materskej školy v Moldave nad Bodvou. Objekt sa nachádza na parcelách č. 129/25, 129/9 k.ú. Budulov, mesto Moldava nad Bodvou, okres Košice-okolie. Existujúci objekt sa nachádza v intraviláne mesta. Hlavný vstup je zo západnej strany riešeného objektu. Existujúci objekt využíva dve nadzemné podlažie a jedno podzemné podlažie. Materská škola je navrhovaná pre 60 detí umiestnených do troch denných miestností po 20 detí. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza prvá denná miestnosť, ktorá slúži aj ako bezbariérová. Na druhom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve denné miestnosti každá s kapacitou 20 detí. Z hľadiska výstavby nie sú kladené na okolité budovy a prevádzky žiadne požiadavky. Objekt neruší žiadne ochranné pásma. Z hľadiska realizácie stavebných prác bude nutné dodržiavať prísne bezpečnostné predpisy a pokyny zo strany priameho užívateľa priestoru (dodávateľ stavebných prác), z dôvodu zamedzenia kolíznych situácií a zbytočného znečisťovania existujúcich komunikácií. Realizáciou zákazky a jej výtvarného riešenia sa stavba zhodnotí aj po vizuálnej stránke. Predmetom zákazky je úprava dispozičného riešenia objektu, výmena fasádnych otvorov, zateplenie objektu, výmena a vyregulovanie vykurovania v existujúcom objekte. Realizáciou zákazky sa mení zdroj vykurovacieho telesa z kotla na tuhé palivo ( drevo ) na tepelné čerpadlo. Materská škola je navrhovaná pre 60 detí umiestnených do troch denných miestností po 20 detí. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza prvá denná miestnosť, ktorá slúži aj ako bezbariérová. Na druhom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve denné miestnosti každá s kapacitou 20 detí. Prvé nadzemné podlažie je funkčne rozdelené pomocou komunikačných priestorov na kancelárske priestory, priestory skladov, denná miestnosť pre deti, jedáleň s výdajňou jedla a hygienické zázemie. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve schodiská. Prvé schodisko sa nachádza na západnej strane objektu a je priamo prepojené s hlavnou komunikačnou chodbou objektu a prekonáva výškový rozdiel medzi 1.PP, 1.NP a 2.NP. Schodisko je dvojramenné, železobetónové. Druhé schodisko sa nachádza severnejšej časti objektu v strede dispozície a prepája časť prvého podzemného podlažia s výdajňou jedla. Druhé nadzemné podlažie sa funkčne delí na kancelárske priestory, denné miestnosti pre deti, komunikačné priestory a hygienické zázemie objektu. Pozdĺžna os tvorená chodbou prerozdeľuje hlavnú časť objektu na polovicu, pričom každá je určená pre jednu dennú miestnosť (aj so spacou funkciou) a jej zázemie (šatňa, hygienická miestnosť). Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, súčasťou ktorej je projektová dokumentácia.. Predmetom zákazky je zmena využitia priestorov administratívnej budovy na budovu materskej školy v Moldave nad Bodvou. Objekt sa nachádza na parcelách č. 129/25, 129/9 k.ú. Budulov, mesto Moldava nad Bodvou, okres Košice-okolie. Existujúci objekt sa nachádza v intraviláne mesta. Hlavný vstup je zo západnej strany riešeného objektu. Existujúci objekt využíva dve nadzemné podlažie a jedno podzemné podlažie. Materská škola je navrhovaná pre 60 detí umiestnených do troch denných miestností po 20 detí. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza prvá denná miestnosť, ktorá slúži aj ako bezbariérová. Na druhom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve denné miestnosti každá s kapacitou 20 detí. Z hľadiska výstavby nie sú kladené na okolité budovy a prevádzky žiadne požiadavky. Objekt neruší žiadne ochranné pásma. Z hľadiska realizácie stavebných prác bude nutné dodržiavať prísne bezpečnostné predpisy a pokyny zo strany priameho užívateľa priestoru (dodávateľ stavebných prác), z dôvodu zamedzenia kolíznych situácií a zbytočného znečisťovania existujúcich komunikácií. Realizáciou zákazky a jej výtvarného riešenia sa stavba zhodnotí aj po vizuálnej stránke. Predmetom zákazky je úprava dispozičného riešenia objektu, výmena fasádnych otvorov, zateplenie objektu, výmena a vyregulovanie vykurovania v existujúcom objekte. Realizáciou zákazky sa mení zdroj vykurovacieho telesa z kotla na tuhé palivo ( drevo ) na tepelné čerpadlo. Materská škola je navrhovaná pre 60 detí umiestnených do troch denných miestností po 20 detí. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádza prvá denná miestnosť, ktorá slúži aj ako bezbariérová. Na druhom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve denné miestnosti každá s kapacitou 20 detí. Prvé nadzemné podlažie je funkčne rozdelené pomocou komunikačných priestorov na kancelárske priestory, priestory skladov, denná miestnosť pre deti, jedáleň s výdajňou jedla a hygienické zázemie. Na prvom nadzemnom podlaží sa nachádzajú dve schodiská. Prvé schodisko sa nachádza na západnej strane objektu a je priamo prepojené s hlavnou komunikačnou chodbou objektu a prekonáva výškový rozdiel medzi 1.PP, 1.NP a 2.NP. Schodisko je dvojramenné, železobetónové. Druhé schodisko sa nachádza severnejšej časti objektu v strede dispozície a prepája časť prvého podzemného podlažia s výdajňou jedla. Druhé nadzemné podlažie sa funkčne delí na kancelárske priestory, denné miestnosti pre deti, komunikačné priestory a hygienické zázemie objektu. Pozdĺžna os tvorená chodbou prerozdeľuje hlavnú časť objektu na polovicu, pričom každá je určená pre jednu dennú miestnosť (aj so spacou funkciou) a jej zázemie (šatňa, hygienická miestnosť). Opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky, súčasťou ktorej je projektová dokumentácia.

Doplňujúce informácie

1.Prípadné zadanie podielu zákazky subdodávateľom (podľa návrhu uchádzača v ponuke) bude podľa § 41ZVO upravené v zmluve vrátane určenia pravidiel zmeny subdodávateľov a povinností dodávateľa. 2.Verejný obstarávateľ (VOb) vyžaduje, aby úspešný uchádzač predložil pred podpisom zmluvy informácie aj o ďalších subdodávateľoch v zmysle znenia § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 z.č. 315/2016 Z. z. Podrobnejšie informácie sú v SP. 3.Zmluva nadobudne platnosť podpisom zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. 4.Zmluva bude podpísaná s úspeš.uchádzačom len za predpokladu splnenia požiadaviek z.č. 315/2016 Z.z.(zápis v RPVS) 5.VOb si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy v prípade negatívneho vývoja rozpočtového krytia na financovanie uvedenej investičnej akcie, a to bez akýchkoľvek sankcií zo strany zhotoviteľa. 6.Lehota splatnosti čiastkovej faktúry a konečnej faktúry je 60 dní od doručenia faktúry. VOb neposkytne preddavky 7.Vyžaduje sa záručná lehota 60 mesiacov a zádržné vo výške 5 % z ceny predmetu zmluvy. 8. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ spracoval podľa § 12 zákona č. 254/1998 Z. z. plán užívania stavby po ukončení stavených prác. 9. VOb bude vyžadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ zabezpečil činnosť koordinátora BOZP na stavenisku počas doby realizácie predmetu zmluvy podľa § 6 ods. 1 Nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. 10.Plán organizácie výstavby (vecný a časový harmonogram) bude prílohou k zmluve. 11.Od úspešného uchádzača ako zhotoviteľa sa vyžaduje ku podpisu zmluvy predložiť doklad o uzatvorenom poistení za škodu spôsobenú pri výkone činnosti ako aj potvrdenie o zaplatení poistného, ktoré budú prílohou ku zmluve. 12.Súčasťou predmetu zmluvy sú špeciálne stavebné práce (§ 43g z.č. 50/1976 Zb. v z.n.p.) - úpravy vonkajších povrchov obvodového plášťa budovy s kontaktným tepelnoizolačným systémom ETICS (External Thermal Isulation Composite Systems) a zabudovanie otvorových konštrukcií do stavby. Zhotoviteľ zabezpečí realizáciu špeciálnych stavebných prác v súlade s požiadavkami na udelenie licencie alebo osvedčenia alebo iným rovnocenným postupom. Osvedčené kópie príslušného dokladu predloží úspešný uchádzač a bude prílohou k zmluve. 13.VO bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO ver. 18, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk. Záujemca/uchádzač postupuje podľa pokynov uvedených v SP a na web stránke ÚVO https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.htmll . Pre účely komunikácie a výmeny informácií vo verejnom obstarávaní sa za moment doručenia dôležitých písomností medzi VOb a záujemcom/uchádzačom, najmä písomností, s doručením ktorých ZVO spája plynutie lehôt, považuje deň odoslania takejto písomnosti funkcionalitou IS EVO. 14.VOb vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž - § 40ods. 6 písm. g) ZVO. 15.Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 8 až 11 preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok ( § 42 ods. 12). 16. úspešný uchádzač v postavení zhotoviteľa stavebných prác počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby, spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite (MRK), a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. 17.Ostatné informácie sú v SP. 18. Verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.