Vyhlásené obstarávanie

Prestupné bývanie – Obec Jelka_III


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Jelka
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
648 486,68
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45210000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
7. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
7. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
31. December 2022
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční prostredníctvom on line sprístupnenia ponúk uchádzačom
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk je verejné. V prípade otvárania ponúk prostredníctvom on line sprístupnenia ponúk uchádzačom nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Bližšie informácie sú definované v bode 23. súťažných podkladov.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Prestupné bývanie – Obec Jelka_III

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vybudovanie novostavby Prestupného bývania v Obci Jelka v rozsahu výkazu výmer a projektovej dokumentácie: 40/2020 Prestupné bývanie - Obec Jelka SO-01AArchitektura - statika dom 1 SO-01 B Architektura - statika dom 2 SO-01 C Architektura - statika dom 3 SO-02AZdravotechnika dom 1 SO-02BZdravotechnika dom 2 SO-02CZdravotechnika dom 3 SO-03AVykurovanie dom 1 SO-03BVykurovanie dom 2 SO-03CVykurovanie dom 3 SO-04 A Elektroinštalacia a bleskozvod dom 1 SO-04BElektroinštalacia a bleskozvod dom 2 SO-04CElektroinštalacia a bleskozvod dom 3 SO-05AVonkajšie spevnené plochy chodníky , parkovisko dopravné značenie časť 1 SO-05BVonkajšie spevnené plochy chodníky , parkovisko dopravné značenie časť 2 SO-05CVonkajšie spevnené plochy , chodniky . parkovisko dopravné značenie časť 3 SO-06AVonkajšie prvky mobiliar - lavičky , smetné nádoby hojdačky pieskovisko časť 1 SO-06BVonkajšie prvky mobiliar - lavičky , smetné nádoby hojdačky pieskovisko časť 2 SO-06CVonkajšie prvky mobiliaru - lavičky , smetné nádoby hojdačky pieskovisko časť 3 SO-07APrípojka voda časť 1 SO-07BPrípojka voda časť 2 SO-07CPrípojka voda časť 3 SO-08AKanalizacia časť 1 SO-08BKanalizacia časť 2 SO-08CKanalizacia časť 3 SO-09AVsakovačka časť 1 SO-09BVsakovačka časť 2 SO-09CVsakovačka časť 3 Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách súťažných podkladov: Projektová dokumentácia a Zadanie.. Viď bližšie v časti B.1 - Opis predmetu zákazky a v osobitných prílohách súťažných podkladov: Projektová dokumentácia a Zadanie.

Doplňujúce informácie

A. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 11.000,00 Eur. Viď bližšie bod 15. súťažných podkladov. B. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu komplexnej výstavby prestupného bývania, čo by pri rozdelení mohlo spôsobiť zbytočné predraženie prác ako aj výrazné problémy s realizáciou, najmä pri aplikovaní iných technologických postupov a inom harmonograme rôznych zhotoviteľov prác C. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty s ohľadom na zmluvné podmienky plnenia. Pre obmedzený počet znakov v bode III.2.2) Podmienky vykonania zákazky tieto podmienky uvádzame nižšie: 1.V súlade s článkom 8, bod 11, 12 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch s uvedením podielu plnenia, navrhovaných subdodávateľov, a predmety subdodávok, ako aj údaje o osobách oprávnených konať za subdodávateľa v rozsahu meno, priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia, a uvedené údaje doplniť do Prílohy č. 2 tejto Zmluvy najneskôr pri podpise tejto zmluvy. Zhotoviteľ je zároveň povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy s novým subdodávateľom predložiť objednávateľovi aktualizované znenie Prílohy č. 2 tejto Zmluvy. 2.V súlade s článkom 8, bod 13 zmluvy: Zhotoviteľ aj subdodávatelia musia zároveň spĺňať podmienky zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora počas trvania tejto zmluvy, ak sa na nich vzťahuje povinnosť zápisu v danom registri. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. (Viď výklad zákona o registri partnerov verejného sektora vo vzťahu k finančným limitom ako aj k definícií opakovaného plnenia, ktoré boli zverejnené vo FAQ na stránke ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky: https://www.justice.gov.sk/Stranky/Registre/Dalsie-uzitocne-zoznamy-a-registre/RPVS/FAQ.aspx. Subdodávateľ sa do registra partnerov verejného sektora zapíše len v prípade, ak rovnako ako partner prekročí finančné limity uvedené v § 2 ods. 2 zákona, t. j. 100.000 EUR jednorazovo a 250.000 EUR v úhrne v rámci kalendárneho roka.) 3.V súlade s článkom 8, bod 35 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný na účely efektívneho plnenia projektu, na plnenie zmluvy vytvoriť minimálne 2 pracovné miesta pre MRK, a teda zamestnať minimálne 2 osoby počas doby realizácie stavebných prác, a to využitím všetkých prostriedkov, ktoré mu na to právny poriadok SR poskytuje. Uvedené osoby musia patriť k marginalizovanej rómskej komunite a zároveň byť nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby... 4.V súlade s článkom 9, bod 5 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku oprávnenými osobami poskytovateľa nenávratného finančného príspevku a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 5.V súlade s článkom 19, bod 1,2 zmluvy: Zhotoviteľ je povinný preukázať garanciu na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len garancia) vo výške 20 000 €. Zhotoviteľ môže zložiť garanciu podľa bodu 1 na účet objednávateľa alebo predložiť bankovú záruku, príp. záruku poistenia a doklad o splnení predmetnej povinnosti predloží vo forme overenej kópie do 7 kalendárnych dní od prevzatia staveniska.