Vyhlásené obstarávanie

Mobilná komunikácia HaZZ


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 655 523,20
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
17. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
21. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 15

Výsledky

Mobilná komunikácia HaZZ

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup systému pozostávajúceho z 8 samostatných identických súprav technických prostriedkov - HW a SW z dôvodu zabezpečenia splnenia požiadavky na odolné nezávislé komunikačné prostredie na podporu nepretržitej výmeny informácií, zrýchlenie a skvalitnenie rozhodovacieho procesu krízových štábov HaZZ v mieste nasadenia a zefektívni riadenie zasahujúcich a kooperáciu s nadriadeným stupňom. Súčasťou predmetu zákazky je aj vypracovanie bezpečnostného projektu. Bližšie špecifikovaný opis je uvedený v Súťažných podkladoch v prílohe č.1 Opis predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia.. Predmetom zákazky je nákup systému pozostávajúceho z 8 samostatných identických súprav technických prostriedkov - HW a SW z dôvodu zabezpečenia splnenia požiadavky na odolné nezávislé komunikačné prostredie na podporu nepretržitej výmeny informácií, zrýchlenie a skvalitnenie rozhodovacieho procesu krízových štábov HaZZ v mieste nasadenia a zefektívni riadenie zasahujúcich a kooperáciu s nadriadeným stupňom. Súčasťou predmetu zákazky je aj vypracovanie bezpečnostného projektu. Bližšie špecifikovaný opis je uvedený v Súťažných podkladoch v prílohe č.1 Opis predmetu zákazky - Vlastný návrh plnenia.

Doplňujúce informácie

1.V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods.7 druhej vety zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), teda verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu, môže rozhodnúť, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť doplňujúce informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 3.Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tohto oznámenia pod názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):" 4.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 5.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese uvedenej v bode I.3) tohto oznámenia. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Podľa ust, § 20 ods.4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/ . 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Zábezpeka ponuky - Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača zábezpeku ponuky vo výške 100 000,00 EUR. Zábezpeka zabezpečuje ponuku uchádzača počas lehoty viazanosti ponúk. Bližšie informácie sa nachádzajú v dokumente SP - verejná súťaž, Časť IV., bod 14 9. Verejný obstarávateľ uvádza v predmetnom oznámení, že lehota dodania je maximálne do 15 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, zároveň však informuje záujemcov / uchádzačov, že lehota dodania predmetu zákazky musí byť najneskôr do 31.10.2023. Podrobnosti o zmluvných podmienkach sú uvedené v súťažných podkladoch v prílohe č.2 Návrh zmluvy o dielo. 10. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky na časti je uvedené v Prílohe č.7 súťažných podkladov.