Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia mosta M725 na ceste III/3241 cez potok Peklisko – Olcnava


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
484 289,40
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
17. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
31. Január 2023
Miesto otvárania ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky - online. Uchádzačovi v rámci súťaže v systéme ERANET, pribudne sekcia "Otváranie ponúk online".
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk komisiou bude v zmysle § 52 ods. 2 ZVO verejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia mosta M725 na ceste III/3241 cez potok Peklisko – Olcnava

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú stavebné práce - rekonštrukcia existujúceho mostného objektu M725 odborne spôsobilou osobou, na ceste III/3241 podľa schválenej projektovej dokumentácie, vypracovanie dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS) a dokumentácie pre vykonanie prác (DVP), vypracovanie výrobno technickej dokumentácie (VTD) (Doplňujúca dokumentácia Zhotoviteľa, DDZ, TDZ), geodetické práce počas realizácie výstavby a porealizačné zameranie, vypracovanie a schválenie povodňového plánu a osadenie dočasného a trvalého dopravného značenia (DDZ a TDZ).. Predmetom zákazky sú stavebné práce - rekonštrukcia existujúceho mostného objektu M725 odborne spôsobilou osobou, na ceste III/3241 podľa schválenej projektovej dokumentácie, vypracovanie dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS) a dokumentácie pre vykonanie prác (DVP), vypracovanie výrobno technickej dokumentácie (VTD) (Doplňujúca dokumentácia Zhotoviteľa, DDZ, TDZ), geodetické práce počas realizácie výstavby a porealizačné zameranie, vypracovanie a schválenie povodňového plánu a osadenie dočasného a trvalého dopravného značenia (DDZ a TDZ).

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 14.000 EUR. Zábezpeku je možné zložiť formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa, predložením bankovej záruky alebo predložením poistenia záruky. Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ERANET. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. 3. Návod na používanie systému je dostupný na adrese https://scksk.eranet.sk/data/innovis/manual_dodavatela.pdf. 4. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 112 ods. 6 ZVO. 5. Verejný obstarávateľ v súvislosti Jednotným európskym dokumentom obmedzuje informácie požadované na preukázanie splnenia podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ je pred podpisom zmluvy povinný skúmať aj tú skutočnosť, či je splnená povinnosť overenia konečného užívateľa výhod podľa § 11 ods. 2 písm. d) ZVO. 7.Doplňujúca informácia k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody: Lehota realizácie predmetu zákazky je do 120 pracovných dní od odovzdania staveniska zhotoviteľovi. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je a) zeleným verejným obstarávaním, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9.Verejný obstarávateľ v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.