Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia fasády - zateplenie Hotela Bôrik


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 440 830,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45000000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. Február 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
18. Marec 2022
Dátum otvárania ponúk:
18. Marec 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Úrad vlády SR, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Z dôvodu pretrvávajúcej pandémie COVID19 verejný obstarávateľ bude uskutočňovať otváranie ponúk prostredníctvom on line sprístupnenia ponúk uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Rekonštrukcia fasády - zateplenie Hotela Bôrik

Opis obstarávania

Zhotovenie realizačnej projektovej dokumentácie a realizácia stavebných prác, predmetom ktorých je zateplenie a rekonštrukcia fasád, striech a vonkajších terás Hotela Bôrik. Súčasťou prác je aj výmena okien, parapetov, podhľadov, vstupných dverí, obnova odkvapových chodníkov, oprava vonkajších schodísk, zábradlí, výmena vonkajších dažďových žľabov a zvodov, strešných svetlíkov, zimnej záhrady, vetracích šácht, klampiarskych výrobkov, uzemňovacej a bleskozvodovej sústavy, úprava elektroinštalácie a pod.. Účelové zariadenie Hotel Bôrik, ul. Bôrik 1628/15, 811 02 Bratislava - Staré Mesto; k. ú. Staré Mesto Bratislava; parcelné čísla: 2157/1, 2157/5, 2156/11, 2160/6, 2160/5, 2157/2, 2155, 21511/4,6,7,10, 2166/3, 2168, 2169/8, 2187/2. Zhotovenie realizačnej projektovej dokumentácie a realizácia stavebných prác, predmetom ktorých je zateplenie a rekonštrukcia fasád, striech a vonkajších terás Hotela Bôrik. Súčasťou prác je aj výmena okien, parapetov, podhľadov, vstupných dverí, obnova odkvapových chodníkov, oprava vonkajších schodísk, zábradlí, výmena vonkajších dažďových žľabov a zvodov, strešných svetlíkov, zimnej záhrady, vetracích šácht, klampiarskych výrobkov, uzemňovacej a bleskozvodovej sústavy, úprava elektroinštalácie a pod. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 - Opis predmetu zákazky, v prílohe č. 3 - Projektová dokumentácia, v prílohe č. 4 - Oznámenie špeciálneho stavebného úradu MV SR a v prílohe č. 5 - Výkaz výmer súťažných podkladov.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie formou super reverzu. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č. 2, č. 3 a č. 5 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ERANET na https://vlada.eranet.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ERANET. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 9.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ERANET. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli https://vlada.eranet.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ERANET umiestnenom na webovej adrese https://vlada.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/17, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ERANET, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ERANET v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") alebo čestným vyhlásením o splnení podmienok účasti. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV.JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j. uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača na prvom mieste v novo zostavenom poradí. 10. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty