Vyhlásené obstarávanie

Doplnenie vybavenia centrálnych operačných sál


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica Trnava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
243 180,74
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33100000-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
4. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
30. September 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 1

Výsledky

Doplnenie vybavenia centrálnych operačných sál

Opis obstarávania

Predmet zákazky sa skladá z dodávky prístrojovej techniky potrebnej na dovybavenie centrálnych operačných sál a týchto častí: časť 1 Abdominálny rozvierací systém v počte 1 ks, časť 2 Operačná lampa s LED technológiou v počte 1 ks, časť 3 Vŕtací a rezací systém v počte 1 ks, časť 4 Batériová sternálna píla so sterilizačným kontajnerom v počte 1 ks, časť 5 Mobilný extenzný operačný stôl v počte 1 ks, časť 6 Operačné nástroje pre ORL v počte 1 set, časť 7 Operačné nástroje pre laparotómiu urológiu v počte 1 set. Opis predmetu zákazky je definovaný v prílohách č. 1 k súťažným podkladom.. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 pre časť 1 k súťažným podkladom.Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 pre časť 2 k súťažným podkladom.Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 pre časť 3 k súťažným podkladom.Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 pre časť 4 k súťažným podkladom.Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 pre časť 5 k súťažným podkladom.Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 pre časť 6 k súťažným podkladom.Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 pre časť 7 k súťažným podkladom.

Doplňujúce informácie

Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na https://fntt.eranet.sk (ďalej len ERANET). Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://www.fntt.eranet.sk. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://fntt.eranet.sk/#/tenders. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. Ak záujemca alebo uchádzač, zašle informáciu prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah a nie je zaručená ich pravosť t. j. podaných faxom alebo e-mailom, záujemca alebo uchádzač zabezpečí doručenie takejto informácie verejnému obstarávateľovi aj v elektronickej podobe cez systém ERANET, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania tejto informácie uvedenými prostriedkami. Pre dodržanie termínov na doručenie informácie verejnému obstarávateľovi je rozhodujúci dátum doručenia elektronickej podoby informácie cez systém ERANET. Pokiaľ verejný obstarávateľ neobdrží informáciu do 3 pracovných dní odo dňa jej odoslania faxom alebo e-mailom aj v elektronickej podobe cez systém ERANET (t. j. v podobe, ktorá zabezpečuje trvale zachytenie obsahu písomnosti) verejný obstarávateľ bude na takúto informáciu hľadieť tak, ako keby nebola podaná. Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.