Vyhlásené obstarávanie

Náhradné diely pre prístroje a zariadenia pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno-spektrometrických dát


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
280 730,81
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34913000-0
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. Marec 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Apríl 2022
Dátum otvárania ponúk:
12. Apríl 2022
Ponuka musí platiť do:
30. November 2022
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 24

Výsledky

Náhradné diely pre prístroje a zariadenia pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno-spektrometrických dát

Náhradné diely pre prístroje a zariadenia pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno-spektrometrických dát

Náhradné diely pre prístroje a zariadenia pre prípravu klinických vzoriek a digitalizáciu hmotnostno-spektrometrických dát

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku značky Bruker, Agilent Technologies a ostatných prístrojov a hmotnostných spektrometrov vrátane nanokvapalinových chromatografov podľa potreby verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1A - 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky.. Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku značky Bruker podľa potreby verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1A - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku značky Agilent Technologies podľa potreby verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1B - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre prístrojovú techniku ostatných výrobcov podľa potreby verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1C - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.Predmetom zákazky je dodávanie originálnych náhradných dielov pre hmotnostné spektrometre vrátane nanokvapalinových chromatografov podľa potreby verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1D - Špecifikácia a cena k návrhu rámcovej dohody.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ bude so záujemcami/uchádzačmi komunikovať výhradne elektronicky, prostredníctvom elektronického nástroja EO EKS, v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme, na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2660. Súťažné podklady, ich vysvetlenie, zmena alebo doplnenia budú verejne a priamo prístupné na elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS, a rovnako aj na profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, prostredníctvom odkazu na elektronickú tabuľu zákazky, v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Vysvetlenie súťažných podkladov bude zároveň záujemcom/uchádzačom odosielané/doručované prostredníctvom systému EO EKS do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli. Momentom odoslania prostredníctvom EO EKS sa považuje vysvetlenie za doručené. Vysvetlenie informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred a to prostredníctvom portálu systému EO EKS. Vysvetlenie súťažných podkladov bude verejne a priamo prístupné na elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS. Lehota dodania tovaru, ako aj postup objednania a dodania tovaru, je podrobne špecifikovaný v návrhu rámcovej dohody pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania finančného limitu uvedeného v čl. IV ods. 2 rámcovej dohody, alebo do ukončenia projektu, v rámci ktorého bol poskytnutý NFP podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. V prípade, ak počas platnosti rámcovej dohody nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu, verejný obstarávateľ môže dobu trvania rámcovej dohody zmeniť dodatkom tak, aby bol finančný limit dočerpaný. Celkové trvanie rámcovej dohody po predĺžení doby jej trvania však nesmie presiahnuť lehotu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup verejného obstarávania, ak by došlo k zmene financovania predmetu zákazky, najmä ak by poskytovateľ finančných prostriedkov neakceptoval proces verejného obstarávania, alebo by neudelil súhlas na uzatvorenie rámcovej dohody s úspešným uchádzačom, prípadne by odstúpil od Zmluvy o poskytnutí NFP. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.